بازداشت 4 زن مخوف کرمانی در امین آباد تهران /  یکی از آنها بچه ای در شکم دارد   +عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 173 امین آباد از دستگیری 4 خانم کش رو زن که از اتباع بیگانه کش روی می کردند، خبر داد و گفت: متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی استان کرمان می باشند.

سرهنگ حیدر مسن آبادی گفت: با وقوع چند فقره کش روی از اتباع بیگانه که برای زیارت بی بی شهربانو به این محل مراجعه کرده بودند، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری در تحقیقات پلیسی متوجه شدند که سرقت ها توسط 4 خانم که یکی از آن ها باردار بود انجام می شود، عنوان کرد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در پایان هفته گذشته، مشاهده کردند که خانم بارداری به یکی از اتباع زن خارجی نزدیک و 3 خانم دیگر نیز در اطراف این خانم باردار در حال تردد هستند.

کلانتر محله امین آباد توضیح داد: ماموران کلانتری با مشاهده اینکه هر 4 متهم قصد سرقت از خانم پاکستانی را دارند، عملیات دستگیری آنان را انجام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر 4 متهم را دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل کنند.

مسن آبادی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان، تعدادی ارز و وجوه رایج کشور پاکستان و طلا کشف شد، افزود: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمان هستند و پرونده ای نیز علیه متهمان با همین عنوان مجرمانه در آگاهی آن استان در حال تحقیق است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟