به گزارش رکنا،  رئیس پلیس متروی پایتخت از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر 50 ساله با کشف 160 گرم تریاک بسته بندی شده خبر داد و گفت: متهم اعتراف کرد: یکی از کشاورزان استان های غربی است که پس از مهاجرت به تهران مواد فروشی می کرده است.

سرهنگ "سعید عطاء اللهی"  در توضیح این خبر بیان داشت: در چند روز اخیر چند گزارش مبنی بر اینکه فردی میانسال در ایستگاه قلهک اقدام به فروش مواد مخدر می کند، دریافت شد و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که این فرد با حضور در درب ورودی ایستگاه متروی قلهک بسته های از قبل آماده شده در وزن های مختلف را به مشتریان خویش می¬فروشد.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه تعداد گشت های هدفمند افزایش و ماموران موفق شدند عصر روز گذشته این فرد را در درب ورودی ایشتگاه قلهک مشاهده و در یک عملیات پلیسی موفق وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی از متهم بسته های آماده برای فروش از 3 گرمی الی 25 گرمی مهیا و قیمت هریک مشخص شد، کشف شد، ادامه داد: در کل مقدار 160 گرم تریاک و شیره تریاک از متهم کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

عطاء الهی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این فرد ساکن یکی از استان ها ی غربی کشور بوده و به مدت یک سال است که به تهران مهاجرت کرده است و با داشتن 5 سر عائله در این مدت مشغول به خرده فروشی مواد مخدر بوده است.

رئیس پلیس مترو پایتخت با بیان اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار پلیس تخصصی مربوط قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟