یک عراقی که در اعتراضات مردمی کشته شده بود، زنده شد+ عکس

به گزارش رکنا، این معترض که یک خانم است، با دروغ خواندن شبکه العربیه سعودی که مدعی کشته شدن وی به ضرب گلوله در تظاهرات میدان التحریر شده بود، از رسانه‌ها به‌ویژه شبکه‌های ماهواره‌ای خواست در انتقال اخبار، از حقیقت آن مطمئن شوند.

سخنگوی عادل عبد المهدی، نخست‌وزیر نیز با تکذیب خبر کشته شدن یکی از معترضان نزدیک پل الجمهوریه گفت که هیچ‌یک از بیمارستان‌ها چنین شخصی را پذیرش نکرده‌اند.

گفتنی است رسانه‌های عربی پیش از این خبر کشته شدن یکی از معترضان به نام نور رحیم علی را مخابره کرده و مدعی شده بودند که وی به دلیل اصابت گلوله اشک‌آور به سر، کشته شده است.

شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی ادعا کرد که مقتول امدادگر بوده و به مجروحان در تظاهرات رسیدگی می‌کرده است. بر اساس گزارش العالم، عبد‌الکریم خلف، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نیز با تکذیب این ادعا، برخی معترضان را متهم کرد که ژست گرفته و از خود عکس می‌گیرند تا خود را قهرمان جلوه دهند.

خلف گفت که هیچ بیمارستانی چنین جنازه‌ای را تحویل نگرفته است. وی قاطعانه کشته شدن چنین خانمی را در پل الجمهوری یا نزدیک آن تکذیب کرد.

چند روز پیش هم شبکه الحدث سعودی، در تحولات لبنان خود را رسوا کرد، این شبکه با استفاده از فتوشاپ روی پرچمی که در دست یک دختر لبنانی بود، شعار عراق، سوریه و یمن عربی است، ای مزدوران ایران بروید، را بر آن حک کرده بود که در تصویر اصلی بر روی این پرچم هیچ شعاری حک نشده بود تا این رسانه سعودی رسوا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟