تجاوز به زن جوان در سعادت آباد تهران / برای مصاحبه کاری رفته بودم که ...

به گزارش رکنا، زن جوان که برای استخدام به شرکت پخش مواد غذایی رفته بود، مدعی است از سوی مدیر شرکت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این درحالی است که متهم منکر ادعای این زن شده است.

 حدود یک ماه قبل زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد در حالی که جویای کار در سایت های کاریابی اینترنتی بوده، از سوی یکی از آگهی دهندگان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

شاکی در طرح شکایت خود به پلیس گفت: از مدت ها قبل در سایت کاریابی آگهی های استخدام را دنبال می کردم. تا این که روز حادثه به یک آگهی برخوردم که متقاضی نیروی کار برای یک شرکت بود. از آنجا که محل آگهی دهنده به منزل ما در شرق تهران نزدیک بود، سریع با آن تماس گرفتم. فردی که تلفن را جواب داد گفت برای شعبه سعادت آباد نیازمند نیرو هستیم و من با این که مسیرم دور می شد، به دلیل نیاز شدید به کار حاضر شدم برای گفت وگو راهی سعادت آباد شوم.

او در ادامه گفت: وارد شرکت که شدم، جز همان فردی که تلفن را جواب داده بود، کسی آنجا نبود. به عنوان پذیرایی به من یک لیوان شربت داد. اما بعد از این که شربت را خوردم بیهوش شدم و دیگر چیزی متوجه نشدم. بعد از این که به هوش آمدم متوجه شدم مرد جوان به من تعرض کرده بود.

به دنبال ادعای زن جوان، ماموران پلیس متهم را با ردیابی تماس های اخیر او با شاکی دستگیر کردند. این در حالی بود که معاینه پزشکی قانونی تعرض به زن جوان را تایید کرد.

طرفین پرونده در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران مواجه حضوری شدند. شاکی بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد، اما متهم که در بازجویی اولیه ادعا کرده بود با خواندن صیغه با زن جوان رابطه برقرار کرده، حالا در اظهاراتی ضد و نقیض اتهام خود را انکار کرد و گفت: پدرم صاحب شرکت است و من برای جذب نیرو آگهی داده بودم. این خانم هم برای همکاری به ما مراجعه کرد. اما باقی داستانی که می گوید کذب محض است. من او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.

با بررسی دقیق پرونده طی روند قانونی محاکمه متهم به زودی انجام خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟