دستگیری نیکزاد کرمی نژاد در کرمانشاه / گرفتار نقشه این مرد شده اید؟+ عکس چهره

به گزارش رکنا، مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی بخش ساخت و ساز مسکن در کرمانشاه خبرداد.

 مهدی قنادی با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته شکایاتی از سوی چندتن از دستگیری کلاهبردار میلیاردی بخش ساخت و ساز در کرمانشاهشهروندان کرمانشاهی درخصوص کلاهبرداری شخصی با نام "نیکزاد کرمی نژاد" به دادسرای استان وصول شد.

وی افزود: پس ازانجام بررسی‌ها، مشخص شد نامبرده در زمینه ساخت و ساز و پیش فروش آپارتمان فعالیت دارد و تاکنون تعدادی از شهروندان کرمانشاهی توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری متهم این پرونده خبرداد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰ نفر از شهروندان از این شخص شکایت کرده‌اند که بنظر می‌رسد تعداد شکات بیش از این تعداد باشد.

قنادی اظهار داشت: بر این اساس، به اطلاع عموم مردم استان می‌رسانیم که چنانچه شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی از نامبرده فوق شکایتی دارد، نسبت به انجام و مطرح کردن شکایت خود با ارائه اسناد و مدارک مربوطه اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: شاکیان می‌توانند، شکایت خود را به همراه اسناد و مدارک از طریق سامانه ثنا ثبت و یا اینکه به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟