دستگیری مالخر 38 ساله گوشی های سرقتی / هنگام فروش در تهران به دام افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"  گفت: ساعت 16:30 روز گذشته بیست و دوم مهر ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 113 بازار هنگام گشت زنی در محدوده بازار حضرتی فردی را در حال فروش گوشی های دست دوم مشاهده کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رفتار فروشنده نظر ماموران را به خود جلب و گشت انتظامی کلانتری بازار برای بررسی موضوع جلو رفتند، گفت: مشاهدات اولیه نشان از این داشت که فروشنده قصد فروش تعداد 14 دستگاه گوشی موبایل مستعمل را دارد.

وی گفت: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، کالای فروشی وی مورد بررسی دقیق تر قرار گرفت و به دست آمد که کارتن های گوشی¬ها متعلق به محتویات آن ها نبوده داخل کارتن ها گوشی های مشابهی قرار داده شده است.

سرهنگ جلیلیان بیان داشت: این متهم 38ساله که چاره ای به جزء اعتراف نداست به مالخری گوشی های سرقتی از سارقان اعتراف کرد و متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری بازار منتقل شد.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده، 150 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: تحقیق از متهم در خصوص کشف جزئیات پرونده و شناسایی سارقان و مال باختگان اموال سرقتی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟