دردسر حکم جلب مرد ثروتمند تهرانی برای راننده جوان زنش + عکس

به گزارش رکنا، چندی قبل گزارش مرگ مرد میانسالی در یک حادثه رانندگی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته راننده مسافربر که عامل این حادثه مرگبار بود، بازداشت شد.

مرد جوان در تحقیقات اولیه گفت: مدتی است که به خاطر ورشکستگی با خودروام مسافرکشی می‌کنم. ظهر روز حادثه زن جوانی به همراه پسر 8 ساله‌اش سوار خودروام شد و گفت دربستی او را به شهرک غرب برسانم.

وقتی وارد یکی از خیابان‌ها شدیم از من خواست نگه دارم. او گفت اینجا منتظر بمانیم چون می‌خواهد نظاره گر صحنه‌ای باشد. وقتی این حرف را شنیدم به زن جوان گفتم خانم من دنبال دردسر نیستم از ماشینم پیاده شوید. اما او اصرار کرد و گفت که دردسری در کار نیست. قبول کردم و 20 دقیقه‌ای منتظر ماندم. در این مدت مدام زن جوان با تلفن صحبت می‌کرد. از حرف‌هایش فهمیدم که حکم جلب شوهر ثروتمندش را گرفته است اما انگار حکم جلب باطل شده و او عصبانی شده بود.

بعد هم از من خواست حرکت کنم و در انتهای خیابان دور بزنم. من هم ماشین را روشن کردم اما قبل از رسیدن به انتهای خیابان در نزدیکی یک رستوران جمعیت زیادی جمع شده بودند همین که دور زدم یکی از کسانی که در میان جمعیت ایستاده بود زن را داخل خودروی من دید و شروع به داد و بیداد کرد.

او ادامه داد: زن جوان به من گفت او شوهرم است زود از اینجا دور شویم و به کلانتری برویم اما همان مرد با چهار نفر دیگر با خودرو به تعقیب ما پرداختند. وقتی او را جلوی کلانتری پیاده کردم همان مردها مرا تعقیب کردند. از ترس وارد یک کوچه شدم که از بدشانسی بن‌بست بود. وقتی می‌خواستم از کوچه بیرون بیایم شوهر همان زن خودش را انداخت روی ماشینم و برف پاکن را گرفت. ترسیده بودم و ناخواسته به حرکتم ادامه دادم در این میان هم مرد میانسال که برف پاکن را گرفته بود، بعد از لحظاتی به خاطر حرکات ماشین تعادلش را از دست داد و به زمین افتاد.

تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه یافت و با بررسی‌های صورت گرفته و پس از بازسازی صحنه و اعلام نتایج کارشناسان، بازپرس زمانی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران کیفرخواست مرد جوان را به اتهام قتل عمد صادر کرد. با توجه به‌ بند ب ماده 290 قانون مجازات اسلامی از آنجایی که راننده جوان قصد قتل نداشته اما حرکت او نوعاً کشنده بوده است، او متهم به قتل عمد است. بدین ترتیب کیفرخواست او صادر و پرونده برای صدور حکم بزودی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟