3 عکس محو از یک تبهکار حرفه ای  / در متروی تهران  او را دیده اید! + جزییات

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس متروی پایتخت از دستگیری یک سارق جیب بر که در اقدامات قبلی خود قبل از سرقت توسط این پلیس دستگیر شده بود خبر داد و اعلام کرد: این بار سارق به 40 فقره سرقت سریالی از مسافران و شهروندان اعتراف کرده است.

سرهنگ سعید عطااللهی با اعلام این خبر در ادامه بیان داشت: عوامل تخصصی پلیس متروی تهران ظهر گذشته به فردی در متروی پایتخت مشکوک شدند که در سال گذشته نیز دو بار توسط ماموران این پلیس دستگیر شده بود.

وی ادامه داد: متهم یک بار در شهریور ماه گذشته و بار دیگر در بهمن ماه گذشته در حالیکه به ترتیب از یک خانم گوشی اش و از آقا نیز پول نقد به مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان سرقت کرده بود شناسایی و توسط ماموران این پلیس دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به این موضوعات دوباره توسط پلیس متروی پایتخت در حالیکه مشخص شده بود پس از تحمل سه ماه و نیم حبس در آزادی به سر می برد و کماکان به سرقت های خودش ادامه می دهد، با حضور به موقع ماموران و در حالیکه او قصد سرقت مقداری وجه نقد از فردی دیگر را داشته است دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در انتها بیان داشت: در ایستگاه پلیس مترو سارق 44 ساله اعتراف کرد که صبح زود پس از بیدار شدن به مترو می آید و تا شب هنگام که همچنان مترو شلوغ است و مسافران از سر کار به خانه شان باز می گردند اقدام به سرقت های سریالی وجه نقد و گوشی به تعداد 40 فقره می کند.

بنابراین گزارش، در انتها متهم به مقام محترم قضائی برای سیر مراحل قانونی پرونده معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟