سحر تبر چگونه در اینستاگرام متولد شد؟! / جزئیات دستگیری عروس مرده و تصاویر قبل و بعد جراحی هایش

به گزارش رکنا، این روزها فضای مجازی شاهد ظهور دختری با شکل و شمایل عجیب است.نامی که وی بر خود گذاشته، سحر تبر است اما علاه زیادی به زامبی ها دارد و گویا نام خانوادگی تبر را صرفا بدلیل هم قافیه بودن با نامش یعنی سحر انتخاب کرده است.

سحر تبر کیست

فاطمه . خ معروف به سحر تبر متولد 3 اسفند 1376 در تهران می باشد.

چهره متفاوت و ترسناک وی در مدت کوتاهی فالوورهای زیادی را دورو برش جذب کرده و حالا در زمره شاخ های پوچ فضای مجازی فعالیت می کند.

عکس سحر تبر بع داز عمل جراحی + بیوگرافی

عمل زیبایی یا جنون ؟

شایعات محتلفی برای این چهره ساخته شده است.

عده ای بر این باورند عمل زیبایی وی جواب نداده و باعث تغییر قیاقه اش شده، عده ای نیز می گوید او بدلیل شکست عشقی که خورده می خواهد خودش را شبیه عروس مرده در بیاورد.

و دیگرانی هستند که معتقدن وی بدلیل بیماری آنورکسیا که فکر میکند چاق هست به شدت خودش را لاغر کرده است اما ماجرا چیز دیگرست.

فتوشاپ و گریم 

با کمی جستجو دریافتیم تا یکی دو سال پیش پیش چهره واقعی وی در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است و هر آنچه اتفاق افتاده در چند ماه گذشته هست.

بنظر می رسد او با کمی لاغر شدن و استفاده از گریم و فتوشاپ و چند عمل از گونه و بینی سعی در متفاوت نشان دادن خود است.

عکس های سحر تبر قبل و بعد از عمل جراحی

عکس سحر تبر قبل و بعد از عمل جراحی + بیوگرافی

فتوشاپ نه چندان حرفه ای

در تمام عکس های وی فتوشاپ نه چندان حرفه ای نقش اصلی را دارد.

جزئیاتی فراوانی از کج کوله شدن پاها و خمیدگی دیوار در عکس ها همه نشان دهنده خلاقیت هنری وی توام با حقه های تصویری است.

او موفق شده است ؟

باید بگویم او به این روش به اهداف خود رسیده است.

در مدت کوتاهی هزاران نفر را دنباله رو خود کرده و به هدفی که میخواسته رسیده است و حالا با این روش های غیر اخلاقی کسب درآمد نیز می کند.

قبل و بعد از گریم

sahar tabar دستگیری و عکس فتوشاپ

فالوورهای پیگیر

تبر در مدت کوتاهی توانست فالوورهای زیادی بدست آورد و حالا شاکی است که پشت سرش حرف زیاد است اما خوشحال می باشد و دوست ندارد پیگیر این شایعات باشد.

انتشار دابسمش

وی بیشتر با انتشار دابسمش از آهنگ های مورد علاقه اش در شبکه یوتیوب طرفدار پیدا کرده بود.

قضاوتم نکنید !

برام آدم ها عجیبا، منو نمیشناسند اما فقط با دیدن یک عکس در موردم قضاوت می کنند و فحش می دهد، وقتی چیزی ازم نمی دونید چه چیزی باعث این میشه به این شکل فحش بدید به من ؟!

واقعا مسخرست به عکس هایی که اینقد ساده و معمولی است نباید اینقد فحش پشتش باشد، من آدمی نیستم تو این داستان دنبال حاشیه باشم

این سبکو انتخاب کردم چون زندگیمه، چون دوسش دارم.

عکس و بیوگرافی سحر تبر

عکس واقعی سحر تبر کیست + بیوگرافی

علت دستگیری سحر تبر

مهر ماه 98 خبر رسید فاطمه خ مشهور به سحر تبر بخاطر گریم های مشمئز کننده در حساب اینستاگرامی خود به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شده است.

از جمله اتهامات این چهره هنجارشکن، ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد است.

سیر تا پیاز بازداشت سحر تبر دختر هنجارشکن در میان شاخ‌ها و پلنگ‌های جنگل اینستاگرام

امثال سحر تبر‌ها به دیگران هم می‌گویند لازم نیست کار خاصی بلد باشید، زحمتی بکشید، کتاب بخوانید، عمرتان را صرف آموختنی موسیقی کنید، کافی است به هر قیمتی متفاوت باشید.

 «دستگیری دختر جوانی به نام فاطمه خ. مشهور به سحر تبر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. در خبر آمده است: «او به‌واسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می‌کرد.»

 رقابت «سحر تبر» با بهادر وحشی و داوود هزینه کار دستش داد

از بازداشت او ذوق‌زده نیستم. در مورد مسائل قانونی و حقوقی این ماجرا سوادی ندارم و نمی‌دانم آیا می‌شود کسی را به‌خاطر این اقدامات دستگیر کرد یا نه، اما از آنجایی که بازداشت یک دختر جوان همواره با خودش نوعی مظلومیت همراه می‌آورد، از منظری دیگر به این ماجرا ورود می‌کنم که «چرا سحر تبر مهم است»؟

بیشتر از ۲۵ میلیون ایرانی عضو اینستاگرام‌اند. رتبه ششم بیشترین صفحه در جهان. آن هم در شرایطی که ما از لحاظ جمعیتی هجدهمین کشور دنیا به شمار می‌رویم. دلایل این استقبال متعددند.

اینستاگرام ایرانی شهری شگفت‌انگیز است که در آن داوود هزینه دلبری می‌کند،بهادر وحشی میکس هشت‌پا با تخم‌مرغ گندیده می‌بلعد، تتلو آواز می‌خواند، وحید خزایی فحش می‌دهد، ساشا سبحانی به ریش ملت می‌خندد و....

این‌ها شاخ‌ها و پلنگ‌های اینستاگرام هستند. یعنی وقتی وسط این جنگل راه می‌روی، باید مواظب باشی آن‌ها و هوادارانشان تکه‌پاره‌ات نکنند. سحر تبر هم یکی از این چهره‌ها به شمار می‌رفت. آخرین بار که صفحه‌اش را دیدم تقریباً ۲۰۰ هزار نفر بیشتر از کل مردم کشور ایسلند او را دنبال می‌کردند. با گریم عجیب و غریب شبیه جن‌زده‌ها، بدنی استخوانی، مو‌هایی نارنجی و صدایی تودماغی جلوی دوربین جیغ می‌زد و هزاران هزار نفر او را لایک می‌کردند! همین! او با همین شمایل و کار‌ها تبلیغ می‌گرفت و درآمد داشت.

اگر عضو اینستاگرام هستید و او را نمی‌شناسید شما در شهری زندگی می‌کنید که رهبران اثرگذارش را نمی‌شناسید. مواظب باشید یک وقت پلنگی، شاخی خفت‌تان نکند! این شاخ‌ها و پلنگ‌ها دارند سبک زندگی ما را عوض می‌کنند. ممکن است کسی بگوید:

- اینها؟ اصلاً تو این حد و اندازه‌ها نیستند!

اما همین «اینها» بازار را دست‌شان گرفته‌اند. با تبلیغ یک کالا، فروش آن را تضمینی می‌کنند. گاهی برای تبلیغ یک محصول ده‌ها میلیون تومان می‌گیرند. برای همان استوری که شما ثانیه‌ای می‌بینید و رد می‌شوید. فکر می‌کنید اهل بازار مغز گنجشک خورده‌اند که چنین پولی را محض رضای خدا بدهند به «اینها»؟ همین «اینها» روی فروش پوشاک، لوازم آرایش، مواد غذایی و حتی کالا‌های فرهنگی مثل موسیقی آن قدر عمیق اثرگذارند که ذائقه را هم تغییر داده‌اند. برخی از خواننده‌ها پول می‌دهند که همین «اینها»، رویش حرکات موزون کنند و دابسمش‌اش را بسازند و هزاران نفر ببیند و فروش و محبوبیت بیشتر....

اگر حال این دختر رقت‌انگیز به نظر می‌رسد و اگر از دستگیری او ناراحت هستید، در شکل‌گیری این اتفاق هر کدام از ما که او و امثال او را با فالو کردن به رسمیت می‌شناسیم، اعتبار می‌دهیم و تشویقش می‌کنیم، مقصریم. ما تکثیرشان می‌کنیم و آن‌ها ذائقه فرهنگی (Cultural Taste) ایجاد می‌کنند و دختران و پسران کم‌سن و سال‌تر به جای آن که بروند هنری بیاموزند، با چنین معرکه‌گیری‌های بی‌فایده‌ای به شهرت و ثروت می‌رسند.

امثال این چهره‌ها به دیگران هم می‌گویند لازم نیست کار خاصی بلد باشید، زحمتی بکشید، کتاب بخوانید، عمرتان را صرف آموختنی موسیقی کنید، کافی است به هر قیمتی متفاوت باشید تا «دیده و پسندیده شوید». این یعنی ایجاد ذائقه فرهنگی. یعنی این افراد مهم هستند و انکار کردن آن‌ها خطاست.

وقتی غر می‌زنیم که فرهنگ و شعور از این مملکت‌رفته، مغز‌ها فرار کرده‌اند و ببو‌ها مانده‌اند، یادمان نرود که خودمان هم با میدان دادن به افراد کم‌مایه، بی‌سواد و بی‌هنر مقصریم. فقط تقصیر حکومت نیست. تقصیر ماست که با لایک و فالو کردن به بقیه می‌گوییم این راه دیده شدن و موفقیت است.

سحر تبر جوان است و دو وسوسه «شهرت» و «ثروت» زانوی پیران دنیادیده را هم می‌لرزاند، شاید کمترین گناه را بشود به نام او نوشت، با دستگیری‌اش هم اتفاق خاصی نمی‌افتد. سحر تبر‌ها و امیر تتلو‌ها و ساسی مانکن‌ها تکثیر شده‌اند، یادتان می‌آید ترانه «جنتلمن» چطور یک کشور را درگیر خودش کرد؟ جز این است که این افراد دارای ضریب نفوذ بالایی میان نسل جدید شده‌اند؟

در کنار همه عوامل می‌توان به یک نکته هم اشاره کرد: وقتی به دلایل مختلف فضا را برای کار و فعالیت آن‌ها که می‌اندیشند، هنر و شعور و خردی دارند، تنگ می‌کنیم، کار کردن‌شان پرهزینه و کم قدر و منزلت می‌شود، عرصه به دست این افراد می‌افتد و جولان می‌دهند و ستاره می‌شوند و ذائقه خلق می‌کنند... از سحر تبر ننالید، از ماست که برماست!» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟