سکوت پلیس درباره جزییات سرقت از خانه نماینده مجلس

به گزارش رکنا، سردار احمد نوریان روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در مورد پرونده میزان سرقت از منزل یک نماینده و انتشار آن در فضای مجازی افزود: به شایعات توجه نمی کنیم چنانچه سرقتی گزارش شود، ماموربه صحنه جرم اعزام و وضعیت را صورت جلسه کرده و از اعضای خانواده امضا گرفته و در مراحل بعدی پلیس آگاهی ورود می کند و چند و چون کار را دنبال کرده تا به نتیجه برسد و کشف جرم اتفاق بیفتد، این شیوه و روند بررسی پلیس است.

وی اضافه کرد: در مورد سرقت از منزل نماینده نیز صورت جلسه اولیه وجود دارد و پلیس موارد جرم را ثبت می کند. این سرقت نیز در دست بررسی است و پلیس آگاهی تا انتهای کشف می رود تا این پرونده را به نتیجه برساند.

سردار نوریان اضافه کرد: شایعاتی در این زمینه مطرح شده که ممکن است به آن بعد سیاسی هم بدهند اما پلیس کاری به این شایعات ندارد و فارغ از فضای سیاسی کشف جرم را انجام می دهد.

وی تاکید کرد: تمام اطلاعات ثبت شده محرمانه است چرا که وقتی وارد زندگی کسی می شویم، اسرار آن خانواده در دست پلیس امانت است و مسئول جوابگویی مسائل جانبی این گونه مسائل نیستیم بر این اساس پلیس هیچ گونه اظهار نظری در این زمینه نکرده است. نه تنها برای سرقت اخیر از منزل یک نماینده بلکه اسرار پرونده سایر افراد جامعه در دست پلیس امانت است.

سردار نوریان گفت: پلیس در این مورد هیچ گونه اطلاعاتی به بیرون نداده و این پرونده در پلیس آگاهی در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 507115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟