حلق آویز شدن پزشک خوشنام قزوینی با چادر زنانه + عکس

به گزارش رکنا، رضا ولیزاده مدیر کل پزشکی قانونی استان قزوین در خصوص مرگ دکتر محسن ادهمی مدیر بیمارستان ولایت قزوین اظهارداشت: روز پنجشنبه حوالی ساعت ۱۲ تا ۱۴ پس از حضور خانواده مرحوم ادهمی مشاهده می شود وی با چادری خود را حلق آویز کرده و چادر نیز بریده و پاره شده است.

بلافاصله پس از اطلاع و حضور نیروهای پلیس و پزشکی قانونی این صحنه مرگ ثبت و ضبط شده و پس از کالبدشکافی در حال تکمیل اطلاعات پرونده هستیم.

ولیزاده تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع و قرائن مشاهده شده شرح ماجرا آماده شده که برای بیان واقعیت باید منتظر تحقیقات نهایی باشیم تا رسانه ها را در جریان دقیق این مرگ قرار دهیم.

محسن ادهمی از مدیران جوان و توانمند مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان دولتی ولایت قزوین بود که خبر مرگ وی در روز پنجشنبه که خود را حلق آویز کرد جامعه پزشکی را بهت زده کرد.

حسن خلق و رفتار توام با آرامش و طمانینه و نیز متانت مرحوم دکتر ادهمی، مرگ وی را با سوالات متعددی روبرو کرده و احتمال وجود مشکلات و اختلافات خانوادگی را نیز تقویت می کند که در روزهای آینده به آن پاسخ داده خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟