زن جوان پلیس اصفهانی را به قتل رساند / فریبا اعدام می شود

به گزارش رکنا، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده قتل مامور نیروی انتظامی که در حال انتقال زندانی مورد حمله افرادی قرار گرفته و با سلاح گرم به قتل رسیده بود در دادگاه کیفری بررسی و علاوه بر حکم حبس برای معاونین در قتل، حکم اعدام برای قاتل اصلی صادر شد.

او افزود :حکم قتل از سوی وکیل پرونده محکومه مورد اعتراض قرار گرفت که در نهایت در دیوان عالی در تاریخ دوازدهم شهریور امسال بررسی و اعتراض محکومه رد و حکم اعدام نهایی برای قاتل صادر شد که تاریخ اجرای دقیق آن به اولیای دم بستگی دارد.

آبان پارسال مأموران انتظامی در حال انتقال دو متهم به زندان بودند که پنج نفر از اشرار به قصد فراری دادن آنان، با مأموران درگیر شدند و یکی از افسران ناجا را به شهادت رساندند.

این زن که معروف به فریبا بود به زودی اعدام می شود.

آخرین خبر از پرونده محمود صالحی باغ ابریشمی

او درباره مفسد اقتصادی به نام محمود صالحی باغ ابریشمی که با عنوان مضاربه از مردم پول گرفته و قول داده که با سود ۲۸ تا ۳۸ درصدی به آنان برگرداند گفت:این فرد در مجموع ۷۲ میلیارد ریال از ۱۱۹ نفر کلاهبرداری کرده است.حبیبی افزود: پرونده این مفسد اقتصادی در نهایت در دادسرا بررسی و فرد به سه سال حبس و برگرداندن اصل مبلغ به شاکیان و پرداخت ۱۴۶ میلیارد ریال حریمه نقدی محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟