کشف  محوله سنگین مواد مخدر در هندیجان

به گزارش رکنا، فرماندار هندیجان گفت: محموله قاچاق مواد مخدر از نوع تریاک به میزان یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم در آب های استحفاظی این شهرستان در جنوب خوزستان از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

علی بویری روز یکشنبه  بیان کرد: عملیات کشف این محوله سنگین مواد مخدر، شامگاه شنبه با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای دریابانی شهرستان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه مسیر توزیع این میزان مواد مخدر از استان خوزستان تا مرکز کشور بوده، گفت: در این رابطه تاکنون سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

فرماندار هندیجان ادامه داد: عوامل این محموله مواد مخدر قصد داشتند این حجم از مواد مخدر را در شهرستان هندیجان دپو و انبار کنند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هندیجان اضافه کرد: ابعاد دیگر این پرونده قاچاق مواد مخدر با همکاری دادستان شهرستان در حال پیگیری است.

پیش از این استاندار خوزستان نسبت به افزایش ترانزیت مواد مخدر از راه دریا و آسیب پذیری خوزستان در این زمینه هشدار داده بود.

بر اساس این گزارش، فرمانده انتظامی خوزستان در ابتدای شهریور جاری از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده های شهرستان های هندیجان و بهبهان خبر داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟