به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براساس گزارش سازمان بازرسی این ۱۱ مدیر در حوزه آب منطقه‌ای، گاز و بنیادمسکن هستند که جرم آنان همال در کار تضییع اموال عمومی است.

وی افزود: از این ۱۱ متهم، ۸ نفر از مدیران آب منطقه‌ای هستند که از مدیرعامل، معاونان و مدیران میانی را شامل می‌شود. همچنین یک مدیر در حوزه منطقه گاز که اتهامش درباره یکی از پروژه‌های گازرسانی و دو متهم نیز در حوزه مسکن هستند که در برآورد خسارت بعد از سیل دچار تخلف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: سازمان بازرسی این تخلفات را برای ما ارسال کرده و دفاعیات متهمان در دادسرای استان اخذ شده است و برخی از این افراد با قرار تامین آزاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مستندات سازمان بازرسی در حال بررسی کارشناسی‌های دیگر مراکز از جمله دانشگاه‌ها هستیم که میزان اهمال‌کاری مدیران و دستگاه‌ها مشخص شود.

سیدحسینی درباره تخلف دیگر مدیران هم افزود: پرونده تخلف این ۱۱ نفر برای ما ارسال شده و درباره تخلفات دیگر سازمان بازرسی گزارشی به ما نداده است. اتهامات برخی افراد در تهران و شورای رسیدگی به تخلفات اداری بررسی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟