قتل خونین در پارک تنیس کرج / 2 دختر چه بلایی سر کامران و امید آوردند + فیلم گفتگو و عکس
حجم ویدیو: 55.62M | مدت زمان ویدیو: 00:06:06

قسمت اول

قسمت دوم

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر شنبه 16 شهریور امسال بود که پسر جوانی به نام کامران برای رفتن به محل قرار ملاقات نامزدش در پارک تنیس کرج از خانه خارج شد و در چند قدمی محل قرار ملاقات بود که 4 جوان جلوی راهش سبز شدند.

پسر جوان که امید نام دارد با کامران شروع به صحبت کرد و بین آنها درگیری رخ داد و در ادامه کامران که به دنبال راه فرار بود از جیبش چاقویی بیرون کشید و یک ضربه به شکم پسر جوان زد.

امید روی زمین افتاد و کامران با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت و دوستان پسر جوان دست به چاقو شدند تا مانع فرار جوان چاقوکش شوند اما کامران توانست از محل فرار کند.

قتل پسر جوان

امید که غرق خون روی زمین افتاده بود به بیمارستان شهید مدنی منتقل شد اما به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج برای دستگیری عامل این جنایت خیابانی وارد عمل شوند.

کارآگان در گام نخست به سراغ دوستان امید رفته و در تحقیق از آنها پی بردند که قاتل 22 ساله از دوستان خودشان بوده که به خاطر یک اختلاف شخصی با امید درگیر شدند.

ردیابی‌ها ادامه داشت تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که پسر جوان پس از قتل به سمت شمال کشور فرار کرده در یکی از روستاهای جاده چالوس پنهان شده است.

تیم پلیسی در این مرحله پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری را آغاز کردند و پس از گذشت 10 ساعت از زمان قتل امید کارآگاهان موفق شدند کامران را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

کامران سعی داشت ابتدا خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی خود را در برابر مدارک و شواهد پلیسی دید به ناچار لب به سخن باز کرد و پرده از جنایت خیابانی برداشت.

قاتل خونسرد

کامران 22 ساله که سابقه درگیری در پرونده‌اش دیده می‌شود، جوانی آرام و خونسرد است که از کودکی پس از جدایی پدر و مادرش در کنار مادربزرگش زندگی می کند و تاکید می کند که عذاب وجدان را باید کسانی داشته باشند که من و امید را به جان هم انداختند.

سابقه داری؟

بله، 2 بار بخاطر درگیری زندان رفتم.

آخرین بار کی زندان بودی؟

11 اسفند سال 96

شغل؟

آشپز فست فود بودم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

قتل.

چرا؟

ریختند سرم و کتکم زدند من هم دست به چاقو شدم، مقصر خودشون بودند.

اختلاف داشتی؟

بله، یک ماه قبل داخل پارک فاتح نشسته بودم که 2 دختر که مرا می‌شناختند از جلوی من رد شدند و سلام کردند. چند قدم جلوتر چند پسر جوان که آنها را قبلا در پارک دیده بودم به سراغ دخترها رفتند و من دیگر کاری به آنها نداشتم تا اینکه یکی از دوستانم که با یکی از 2 دختر جوان دوست بود به سراغم آمد و گفت که چرا دوستانت به دنبال دوست من راه افتادند که آنجا گفتم دوستان من نبودند و فلانی و دوستانش بودند که بعد از آن شنیدم پسر جوان به سراغ امید که برای دختران ایجاد مزاحمت کرده بود رفته و درگیر شدند و 2 سیلی به صورت امید زندند.

نقش تو این وسط چه بود؟

آنها گفته بودند که چرا من گفتم امید بوده، در صورتی که خود دخترها امید را می شناختند و گفته بودند او برای آنها مزاحمت ایجاد کرده است.

روز جنایت چه اتفاقی افتاد؟

من صبح به پارک رفتم که فهمیدم امید چند نفر را به سراغم فرستاده که با من درگیر شوند که از پارک خارج شدم، دوباره عصری به پارک رفتم و فهمیدم که چند نفر به دنبالم هستند که با هم درگیر شویم و از پارک خارج شدم تا اینکه غروب با نامزدم قرار داشتم و قصد عبور از پارک را داشتم که امید و 3 تن از دوستانش به سراغم آمدند و بدون هیچ حرفی مرا به باد کتک گرفتند و من هم دست به چاقو شدم.

چند ضربه زدی؟

یک ضربه به شکم امید زدم.

آنها هم چاقو داشتند؟

وقتی داشتم فرار می کردم دست به چاقو شدند.

چقدر درگیری تان طول کشید؟

شاید 30 ثانیه، من وقتی امید را با چاقو زدم با دوستانش درگیر بودم که امید روی زمین افتاد و من فرار کردم.

همیشه چاقو همراهت است؟

4 سال بود که دست به چاقو نشده بودم ولی هربار که پیش نامزدم می رفتم چاقو همراهم بود.

چرا؟

چون نامزدم جوان و خوشتیپ است و اگر کسی نگاه چپ به او می کرد و مزاحمش می شد درگیر می شدم.

سابقه درگیری بخاطر نامزدت داری؟

نه، چون چندبار پیش آمد که نگاه های چپ به نامزدم کردند ولی او مانع درگیری من شد.

چاقو باعث شجاعت تو می شود؟

نه، اگر همراهم نباشد هم دعوا می کنم ولی اگر روز درگیری چاقو همراهم نبود من امروز اینجا نبودم.

کی متوجه شدی امید کشته شده است؟

3 ساعت بعد از درگیری بچه محل های امید به من زنگ زدند و گفتند که امید فوت کرده و فرار کن. دوستانش اگر امید را به بیمارستان می رساندند او زنده بود، چون 40 دقیقه طول کشیده تا امید به بیمارستان منتقل شود و بخاطر خونریزی فوت کرده است.

تو بعد از درگیری کجا رفتی؟

رفتم خانه و بعد از خانه خارج شدم و به سمت جاده چالوس رفتم.

قصد فرار داشتی؟

نمی دانستم کجا می روم، با آژانس به یک مقصد می رفتم و بعد دوباره با یک ماشین دیگر به جای دیگر می رفتم به هر جا که فکر کنید رفتم تا اینکه صبح ساعت 5 بود به خانه بازگشتم.

چرا فرار نکردی؟

من حتی پاسپورتم همراهم بود و پولش هم داشتم که همان شب از ایران خارج شوم اما پشیمان شدم و قصد داشتم خودم را به پلیس معرفی کنم ولی قبل از آن می خواستم برای خودم لباس بخرم اما ساعت 11 صبح بود که پلیس مرا دستگیر کرد.

چرا لباس بخری؟

چون خانواده ای نداشتم می خواستم برای خودم لباس بخرم که داخل زندان لباس داشته باشم.

عذاب وجدان داشتی که از ایران خارج نشدی؟

عذاب وجدان داشتم، ولی به این فکر کردم که فرار کنم که چه اتفاقی بیفتد؟! نه می توانستم به کسی زنگ بزنم، نه می توانستم به کسی بگویم چه کاره ام و این را می دانستم که بالاخره یک روز دستگیر می شوم و گفتم چه بهتر که زودتر خودم را تسلیم کنم.

چرا خانواده نداری؟

پدر و مادرم همان زمانیکه کودک بودم از هم طلاق گرفتند و من در خانه مادربزرگم بزرگ شدم و از پدرم که اصلا خبری ندارم چون پیگیر من نیست و مادرم هم ازدواج کرده و خیلی کم از هم خبر داریم.

درگیری که بخاطرش زندان رفتی بخاطر چه بود؟

مادربزرگم جگرفروشی داشت و یک شب 3 پسر مست به مغازه مادربزرگم رفته بودند و بعد از اینکه غذا خوردند ادعا کرده بودند که گردنمان کلفت است و پولش را نمی دهیم که در همان لحظه من به آنجا رسیدم و از آنها خواستم پول غذایی که خوردن را پرداخت کنند که با آنها درگیر شدم، یکی از آنها را با چاقو زدم و 2 جوان دیگر فرار کردند.

چقدر پول غذا بود؟

مثلا 50 هزار تومان ولی بعد از درگیری مجبور شدم 23 میلیون تومان پول دیه بدهم.

عذاب وجدان داری؟

بله، او هم یک جوان بود و خانواده اش داغ دار شدند و من اصلا قصد کشتن نداشتم.

از زندان ترسی نداری؟

نه.

میشه گفت چون تنها هستی و چیزی برای از دست دادن نداری، زندان برایت مهم نیست؟

شاید. ولی ناراحت باشم چه اتفاقی می افتد.

فکر می کنی بخشیده شوی؟

امیدوارم، چون من قصد کشتن نداشتم.

ارزشش را داشت؟

اگر به خاطر دختری که به خاطرش 2 نفر دیگر اختلاف داشتند به من یک سر سوزن هم ربط داشت ارزشش را نداشت این اتفاقات بیفتد.

از خانواده مقتول درخواستی داری؟

پشیمانم و می خواهم که مرا ببخشند.

در این پرونده خانواده ات را مقصر می دانی؟

آنها هم کمی مقصر هستند، چون اگر بالای سرم بودند و شب ساعت 10 می گفتند باید خانه باشی و از من مراقبت می کردند الان جای من اینجا نبود.

احساس تنهایی می کنی؟

من همیشه تنها بودم و آن را لمس کردم.

تنهاییت را با چه چیزی می گذراندی؟

گوشی موبایل و موتور سواری.

اعتیاد داری؟

نه، فقط سیگار می کشم.

آزاد شوی دوباره دست به چاقو می شوی؟

نه، از این شهر می روم، چون منطقه جغرافیایی باعث شد تا نادرست تربیت شوم و اگر بمانم باز تحت تاثیر افراد درگیری به وجود می آید.

برنامه ای برای زندگی ات داشتی؟

نه، من یک ماه سرکار می رفتم و 4 میلیون تومان حقوق می گرفتم بعد دیگر کار نمی کردم و با تا وقتی که پول داشتم بیکار می چرخیدم و همین منطقه جغرافیایی که زندگی می کردم باعث شده بود به فکر آینده نباشم.

حرف آخر؟

من عذاب وجدان دارم و از این اتفاق ناراحتم ولی افرادی باید ناراحت و عذاب وجدان داشته باشند که باعث شد من و امید را به جان هم بیندازند و جان او گرفته شد و من نیز شاید یک روز اعدام شوم، آنها باعث این اتفاقات هستند که آزادانه زندگی می کنند.

به اعدام فکر می کنی؟

بله.

می ترسی؟

نه، مهم نیست، ناراحت باشم و بترسم تا روز اعدام آرامش ندارم.

بنا بر این گزارش، کامران برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی کرج قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟