به گزارش رکنا، سردار طاهری افزود: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

سردار "احمد طاهری" بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی ۴۱ ساله توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای‌رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی مورد ربایش قرار گرفته است.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی او را در ساعت ۱۹:۰۰ چهادهم شهریورماه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: باتوجه به بازجویی‌های مقدماتی پلیس از این متهم ۴۴ ساله مشخص شد که علت آدم ربایی اخاذی بوده است و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم ربایان نیز شناسایی شد.

آدم ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهاردهم شهریورماه گروگان را در شهرستان سراوان رها کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟