به گزارش رکنا، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران معاونت عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از طریق اقدامات پلیسی اطلاع یافتند، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که در تهران و البرز در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای می‌کند، قصد انتقال مقادیری مواد مخدر به تهران را دارد.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم به تازگی با سفر به یکی از استان‌های جنوبی کشور مقادیر متنابهی تریاک را خریداری و قصد انتقال آن را به پایتخت دارد که به دنبال این موضوع شامگاه روز چهاردهم شهریور، تیمی متشکل از ماموران عملیاتی این معاونت، با هماهنگی مرجع قضایی به مسیر تردد این متهم اعزام و موفق شدند او را به همراه خودروی حاوی مواد مخدر در محله مشیریه تهران، شناسایی و متوقفش کنند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم ۹۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و به همراه متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شد.

او افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟