به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "داوود زندی" رییس کلانتری 120 سیدخندان گفت: بامداد چهارشنبه هفته گذشته ماموران گشت کلانتری در حال گشت زنی در خیابان شریعتی به خودروی پیکان وانت که دو نفر در حال بار زدن مصالح ساختمانی به آن بودند مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران به سمت خودرو رفتند و وقتی این دو نفر را مورد سوال های خود قرار دادند با جواب های ضد و نقیض این افراد روبرو شدند و مشخص شد حدود 82 عدد میلگرد، 2 عدد تیرآهن و چهار کلاف سیم مفتول بار این دستگاه وانت شده است.

وی افزود: در ادامه متهمان به کلانتری دلالت داده شدند و در آن محل به سرقت از آن ساختمان نیمه کاره با نگهبان آنجا و در چندین مرتبه اعتراف کردند و اعتراف کردند که با نگهبان همان ساختمان نیمه کاره همکاری داشتیم و وی اجازه بارگیری داده و قرار بود پول اموال سرقتی را بین یکدیگر تقسیم کنیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: وقتی ماموران برای دومین بار به موقعیت مراجعه کردند دیدند این بار دو نفر دیگر با خودروی وانت دیگری قصد بارگیری دارند که با حضور به موقع ماموران هر 2 سارق همراه نگهبان ساختمان دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

وی با اشاره به اینکه هر پنج متهم صراحتا به جرم خود اعتراف و عنوان داشتند با هم همکار هستیم و این مصالح را نیز به قیمت پایین تر به فروش می رساندیم، گفت: برای متهمان که دو تن از آنان سابقه دار می باشد پرونده ای تشکیل و به مقام قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟