آزار شیطانی خانم معلم در آسانسور توسط مرد پلید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، فروشنده 30 ساله نیجریه ای به اتهام تجاوز به معلم انگلیسی در دادگاه به 10 سال زندان و اخراج از کشور بعد از اتمام دوره محکوم شد.

شاکی 32 ساله مدعی است که این مرد را در آسانسور دیده و تصور می کرد یکی از ساکنین ساختمان است که با وی صحبت کرده است اما هنگامی که قصد ورود به آپارتمانش را داشته این مرد با زور وارد شده و وی را در اتاق خواب مورد تعرض قرار داده است.

طبق اظهارات پلیس ، این حادثه ساعت 7:00 به آن ها گزارش شده و با حضور در محل به تحقیق دراین خصوص پرداختند. متهم نیز همان روز ساعت 11 توسط پلیس دستگیر شده است.

مرد نیجریه ای که در دادگاه با اتهامات تجاوز و ضرب و شتم روبه‌رو شده در دفاع از خود ادعا داشت برای دیدن دوستی به این مجتمع رفته که موفق به پیدا کردن اش نشده است.

همچنین وی افزود: این زن که به نظر هوشیار نمی آمده در حال حمل کیسه ای بوده که این مرد در جابه جایی آن به وی کمک کرده و به دعوت خانم معلم ضمن ورود به خانه با وی رابطه غیراخلاقی داشته است.

افسران پلیس با بررسی دوربین های مدار بسته صحبت این زن و مرد را مشاهده کردند و همچنین دراین فیلم دیده می شود که این زن کیسه ای رابه متهم داده است.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی رابطه این مرد با شاکی تایید شده و آثار کبودی های کوچکی نیز روی بدن خانم معلم مشاهده شده است.

با این وجود احتمال می رود این پرونده در دادگاه تجدید نظر نیز بررسی شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟