ماری جوانا در 5 مزرعه میلیاردی سنندج کشت می شود

به گزارش رکنا، در حالیکه کردستان را در رده استان‌های پاک در زمینه مواد مخدر بشمار می‌آورند، به همت سپاه سنندج ۵ مزرعه ماری‌جوانا در منطقه کلاترزان این شهرستان کشف و امحا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار داشت: به دنبال گزارشات مردمی و اشراف اطلاعاتی نیروهای سپاه سنندج، ۵ مزرعه کشت ماری‌جوانا در روستای کلاته از منطقه کلاترزان کشف شد.

حسن عسگری افزود: در این مزارع ۵ هزار بوته ماری‌جوانا کشت شده بود که به طور کامل چیده و امحا شد.

وی یادآوری کرد: تاکنون سه نفر مرتبط با این موضوع دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: این مزارع در نقطه‌ای از دامنه کوه پشت روستا ایجاد شده که دسترسی به آن سخت و با دشواری‌هایی همراه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اذعان داشت: کارشناسان ما ارزش ریالی این مزرعه را حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

عسگری تاکید کرد: با هر برنامه و افرادی که آسیبی را متوجه مردم و خصوصا جوانان به عنوان سرمایه‌های ما کند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: منطقه کلاترزان یکی از مناطق پاک شهرستان سنندج بشمار می‌آید و یکی از علل موفقیت ما در کشف این منطقه همراهی خود مردم منطقه است که همانند ما دغدغه این مسائل را دارند.

وی ادامه داد: پاک‌بودن منطقه موجب شده که افرادی سودجو دست به چنین اقدامی بزنند و ماری‌جوانا را کشت کنند.

سپاه سنندج سال گذشته در قالب طرح کرامت که در مناطق مشخصی از حواشی شهر سنندج اجرا شد، موجر بهبودی شمار زیادی از معتادان و اشتغالزایی برای آنان شد.

براساس اعلام مسوولین استانی کردستان، در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر در کردستان اعتیاد به انواع مخدر دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟