عکس+زایمان+در+زندان

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زندانی که سال گذشته در یکی از زندان های آمریکا مجبور شد تنهایی روی نیمکت زایمان کند دادخواستی علیه زندان تنظیم کرد.

بر اساس این دادخواست، زن جوان و وکیل او مدعی شدند که زن باردار روی نیمکت سرد و سفت زندان دراز کشیده و ساعت های طولانی به خاطر درد زیاد فریاد زده بود اما به دلیل بی توجهی ماموران زندان او مجبور شد تنهایی و بدون هیچ امکاناتی فرزندش را به دنیا بیاورد.

به گفته زن جوان کارکنان زندان می‌دانستند که او در حال زایمان است اما ساعت‌ها او را نادیده گرفتند و زایمان روی نیمکت سرد و سفت او را وادار کرد تا پس از یک سال دادخواستی علیه زندان تنظیم کند.

پلیس پس از بررسی دادخواست زن جوان این موضوع را بررسی کرد و متوجه شدند که کارکنان وظایف خود را به درستی انجام ندادند.

طبق گزارش رسانه‌ها، زن جوان در تاریخ 14 ژوئیه 2018 در سن 26 سالگی به اتهام سرقت هویت زندانی شد و پس از دستگیری به کارکنان زندان گفته بود که بیش از 8 ماه است که باردار است اما مسئولان نسبت به این قضیه بی توجهی کردند و فقط چند ساعت قبل از زایمان به او پد بهداشتی پس از زایمان دادند که بتواند پس از پاره شدن کیسه آب جنین از خود مراقبت کند.

گفتنی است که زندانی در دادخواست خود ادعا می‌کند که پس از تولد فرزندش، هیچ پرستاری حضور نداشت که کودک را گرم و خشک کند یا دهان و بینی او را پاک کند، آنتی‌بیوتیک تجویز کند یا وزن کودک را بسنجد و مسئولان زندان زندگی پسرش را در معرض خطر قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟