زندانیان با خانواده و افراد و بستگان تماس می‌گیرند و ما این را جزو امتیازات زندانیان خود می‌دانیم. این یک امر بدیهی است و فرد هم در تماس همان طور که در بیرون است امکان دارد اکاذیبی را ادعا کند. آیا این ادعا درست است؟ رسیدگی‌ها و نگهداری‌های ما حتماً در چارچوب مقررات است. محتوای صدا را کاری ندارم و کلیت آن را توضیح دادم. وی یادآور شد: با خیلی از کسانی که بازداشت هستند صحبت کنید حتی کسانی که محموله سنگین قاچاق مواد مخدر داشته‌اند می‌گویند بی‌گناه هستیم. آیا می‌توان این قدر به ادعای متهم اعتبار بخشید؟ اما با این حال یکایک ادعاها در فرآیند قانونی رسیدگی خواهد شد. لازم به ذکر است اخیراً یک فایل صوتی منتسب به نوشین جعفری در فضای مجازی منتشر شده که وی می‌گوید تحت فشار زیادی قرار دارد. اهم سخنان سخنگوی قوه قضائیه را می‌­خوانید.

ارس امیری بواسطه ارتباط با بریتیش کانسل و نفوذ فرهنگی در جامعه ما بویژه از طریق هنر و اقدامات براندازانه‌ای که در این مسیر انجام می‌داد، به تحمل ۱۰ سال حبس ۲ سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شده است.

علی جوهری، جاسوس رژیم صهیونیستی که مأموریت پیدا کرد اطلاعاتی را در حوزه‌های مختلف بویژه تونل‌سازی و حوزه عمرانی کشور و فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بدهد، به تحمل ۱۰ سال حبس بابت جاسوسی و ۲ سال بابت تحصیل مال نامشروع محکوم شده است.

انوشه آشوری که دارای تابعیت انگلیس است به سرویس جاسوسی موساد متصل شده بود و به ۱۰ سال حبس بابت جاسوسی، ۲ سال حبس بابت تحصیل مال نامشروع و اموالی که از سرویس موساد اخذ کرده و استرداد ۳۳ هزاریورو پول به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟