به گزارش گروه حوادث رکنا، علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک معتاد متجاهر دریکی از روستاهای شهرستان فاروج اقدام به ایجاد مزاحمت برای اهالی روستا می‌کند بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی تیتکانلو به محل موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم به‌محض روئیت مأموران اقدام به فحاشی و پرتاب سنگ به سمت آنان می‌کند، افزود: درنهایت متهم به داخل منزل خودش رفته و کودک ۲ ساله‌اش را گروگان می‌گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه فرد موردنظر، مأموران را تهدید می‌کند که اگر نزدیک شوند کودک خردسال را خواهد کشت، یاد آور شد: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی متهم را به آرامش دعوت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این فرد به علت شدت اعتیاد به مواد مخدر صنعتی با مأموران درگیر می‌شود، تصریح کرد: درنهایت متهم با هوشیاری و سرعت عمل مأموران دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می‌شود.

مظاهری بابیان اینکه مأموران با تلاش و رشادت تمام نرگس ۲ ساله گروگان گرفته‌شده را آزاد و به مادرش تحویل می‌دهند، خاطرنشان کرد: متهم نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تأکید بر اینکه پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟