دستگیری سارق حرفه ای منازل با 6 فقره سرقت در آستانه اشرفیه

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " عیسی روشن‌قلب " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، فنی و بررسی شیوه و شگردهای سرقت و تعقیب سرنخ‌ها، موفق به شناسایی یک سارق شدند افزود: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از روستاهای بخش کیاشهر این شهرستان در منزل یکی از اقوام خود دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به 6 فقره سرقت لوازم منزل و سایر اشیاء قیمتی و وجه نقد اعتراف کرد.

سرهنگ روشن‌قلب ادامه داد: متهم اموال سرقتی را به یک فرد ناشناس در شهر رشت فروخته که تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد.

روشن‌قلب با بیان اینکه متهم 30 ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: طرح‌های مبارزه با انواع سرقت با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی با رعایت موارد امنیتی در منزل خود و اطمینان از بسته بودن درها و پنجره‌ها حین خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع هرگونه مورد مشکوک به سامانه 110 نیروی انتظامی را در پیشگیری از سرقت یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟