به گزارش رکنا ، سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در صومعه‌سرا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده‌ها شدند، افزود: کارآگاهان خبره پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی متهم ۳۰ ساله را با شیوه و شگرد پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اظهار داشت: متهم در بررسی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی جمعا ۱۵ فقره سرقت در شهرستان صومعه‌سرا و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به اینکه مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از منزل مالخر ۴۰ ساله یک دستگاه چمن زن، ۳ تخته فرش، یک دستگاه جاروبرقی، اجاق گاز صفحه‌ای و پیک نیک به ارزش ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم و مالخر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان و مالکان آپارتمان‌ها و اماکن خصوصی خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیز منزل و اماکن خصوصی خود به انواع سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده، هرگونه مورد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟