به گزارش رکنا،  سرهنگ "محمد نادر بیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن در مناطق مختلف شهرستان کرج، شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند سارق در ساعات آخر شب با انتخاب خودروهای فاقد لوازم بازدارنده به وسیله سیم و یا شاه کلید درب خودروها را باز کرده و پس از سرقت لوازم آن ها را مناطق مختلف رها می کنند.

سرهنگ نادر بیگی گفت: با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای در این پرونده مشاهده شد که بلافاصله با هماهنگی قضائی کارآگاهان به منزل نامبرده مراجعه کردند که مشخص شد متهم هیچ رفت و آمدی به منزل خود ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموران گشت کلانتری 34 گرمدره حین گشت زنی به متهم که در حال پرسه زنی در ساعات پایانی شب بوده مشکوک شده و پس از دستگیری وی با هماهنگی مقام قضائی متهم به پلیس آگاهی منتقل می شود.

وی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم در مواجهه با مدارک و مستندات دقیق کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و به 9 فقره سرقت خودور و 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با زدن قفل فرمان و تجهیز خودرو به دزدگیر و همچنین عدم پارک خودرو در مناطق خلوت از سرقت خودروهای خود پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟