انهدام باند سارقان حرفه ای در کرج / 9 نفر به دام افتادند

به گزارش رکنا، با تلاش ماموران کلانتری 32 حصارک، سارقان اماکن خصوصی، مغازه و خودرو دستگیر و به 328 فقره سرقت در مناطق حصارک، باغستان و مهرشهر کرج اعتراف کرد .

 سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: درپی دریافت پرونده سرقت اماکن خصوص و داخل خودرو به همراه 9 نفر متهم و اموال مسروقه از کلانتری 32 حصارک به پلیس آگاهی ، تحقیقات در خصوص نحوه سرقت ها و شناسایی مالباختگان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت .

وی افزود : در تحقیقات اولیه مشخص شد که ماموران کلانتری 32 حصارک در تاریخ 25 مردادماه سال جاری به سرنشینان یک دستگاه خودرو 405 مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر می کنند که راننده بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران و تعقیب خودرو به منطقه خلوتی هدایت و سرنشینان آن که 4 نفر بودند دستگیر و از داخل خودرو آن ها 2 دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با دستگیری این متهمان و هدایت و راهنمایی آن ها ، مخفیگاه سارقان تحت محاصره قرار گرفت و سایر همدستان آن ها که 4 مرد و یک زن بودند دستگیر شدند و از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل تجهیزات داخل خودرو ، لوازم خانگی ، فرش ، دوچرخه ، پلاک خودرو و ... کشف شد .

سردار محمدیان بیان کرد : متهمان در بازجویی کارآگاهان اعتراف کردند که با تشکیل یک باند 9 نفره و با استفاده از 2 دستگاه خودرو پژو 405 و تیبا اقدام به 328 فقره سرقت ، شامل 250 فقره سرقت داخل خودرو و 78 فقره سرقت از اماکن، مغازه و... در مناطق باغستان ، حصارک و مهرشهر کرج کرده و اموال مسروقه را به یک نفر مال خر می فروختند که با تلاش کارآگاهان مال خر اموال مسروقه نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد .

گفتنی است، تلاش برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟