به گزارش رکنا،  فرمانده مرزبانی استان خوزستان یکشنبه گفت: دریابانان ماهشهر در پی اطلاع از قصد سودجویان مبنی بر قاچاق محموله بزرگ قاچاق در بندر

" سجافی " ماهشهر وارد عمل شده و این محموله را توقیف کردند.

سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: گروه های عملیاتی پایگاه دریابانی ماهشهر در عملیات برنامه ریزی شده با اعزام به محل و ایجاد کمین‌، تمامی معابر نفوذی را تحت کنترل گرفته و پس از شناسایی شناور مورد نظر، اقدام به توقیف آن کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیف شده، ۷۳۳ دستگاه ارز دیجیتال، ۲ هزار و ۶۷۱ دستگاه موبایل هوشمند، یک هزار و ۳۰۰ قطعه لوازم جانبی موبایل، ۲۲ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو، یک هزار و ۱۱۳ ثوب البسه، ۲۹۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۴۰ دستگاه تلویزیون و ۶ هزار قطعه لوازم کولر گازی که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۶ متهم و توقیف شناور، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

دریابانان خوزستان با اشراف کامل بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی، از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور جلوگیری می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟