به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف چهار محموله لوازم خانگی و سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پاسگاه های انتظامی هرسم و کله جوب اسلام آبادغرب حین گشتزنی در حوزه استحفاظی خود به سه دستگاه وانت نیسان پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه روستای هرسم در بازرسی های انجام داده از دو خودروی توقیفی، موفق به کشف پنج دستگاه لباسشویی، چهار دستگاه کولرگازی و یک دستگاه یخچال ساید و ماموران پاسگاه کله جوب نیز موفق به کشف دو دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه یخچال ساید قاچاق شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین با انجام کارهای اطلاعاتی یک انبار قاچاق دخانیات را شناسایی و در بازرسی از آن 30 هزار نخ سیگار کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو و پلمب یک انباری، از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟