بی رحم ترین پدر در آمریکا / قتل فجیع 5 فرزند برای انتقام گیری از زن خیانتکار + عکس

«تیموتی جونز» روز گذشته در دادگاهی در آلاباما آمریکا به اعدام محکوم شد.

بنا بر گزارش های پلیس آلاباما «تیموتی» در سال 2014 میلادی 5 فرزند خود بین سنین 8 تا 1 ساله را خفه کرده و اجسادشان را در کیسه های پلاستیکی در منطقه جنگلی محل زندگی اش رها کرده است.

متهم به پلیس انگیزه این جنایت هولناک را انتقام از همسر عنوان کرده بود زیرا متوجه شده که همسرش با جوانی 19 ساله در همسایگی شان ارتباط پنهانی برقرار کرده و با کشتن فرزندانش قصد داشته تا همسرش بی رحمانه انتقام بگیرد.

اطلاعات پلیس الاباما نشان میدهد که متهم پس از جنایتهای هولناکش در حالیکه به شدت مست بوده حین رانندگی بازداشت و ماموران در خودرو شخصی وی خون ، لباس فرزندان و طناب هایی که دست و پای بچه ها را با آن بسته بود را پیدا کرده و وی را به اتهام قتل عمد فرزندانش دستگیر کرده اند.

متهم پس از دستگیری به قتل هر 5 فرزند خود اعتراف کرده و محل رها سازی اجساد فرزندان خود را در کیسه های پلاستیکی به ماموران پلیس نشان داده است.

حکم این متهم در حالی صادر شد که وکلای متهم او را یک بیمار اسکیزوفرنی دانسته و از قاضی پرونده درخواست تخفیف در مجازات را داشته اند اما قاضی تاکید کرده که متهم در صحت و سلامت کامل بوده و با قصد و برنامه ریزی فرزندان خود را قتل عام کرده است.

 

کدخبر: 497062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟