به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سارقان داخل خودرو که اقدام به 60 فقره سرقت تجهیزات داخل خودروهای 206 در مناطق مختلف کرج کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در برخورد با جرائم به ویژه جرائم مربوط به سرقت های خرد را اولویت اصلی پلیس آگاهی دانست و گفت: این گونه پرونده ها در کمترین زمان تحت رسیدگی این پلیس قرار می گیرند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده سرقت از کلانتری ها به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف کرج شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بررسی پرونده های سرقت و مراجعه به بانک های اطلاعاتی سارقان سابقه دار، رد فردی که از سارقان سابقه دار و دارای سوابق کیفری متعدد بود، شناسایی و محرز شد که نامبرده با تشکیل یک باند دو نفره اقدام به سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف کرج می کند و سپس اموال سرقتی را به یک مالخر می فروشند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: با تلاش کارآگاهان مخفیگاه سارق و مالخر شناسایی شد و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد زیادی قطعات و لوازم داخل خودرو کشف شد.

نادربیگی مطرح کرد: متهمان در بازجویی های ماموران به 60 فقره سرقت داخل خودرو 206 در مناطق مختلف کرج اعتراف و اذعان کردند که بخشی از اموال مسروقه را به مالخر فروخته و مابقی را در سایت های مجازی به فروش می رساندند؛ متهمان همراه با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟