حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس هند سه مرد سابقه دار را به جرم آدم ربایی، تجاوز و قتل یک کودک 3 ساله دستگیر کرد.

بر اساس گزارش پلیس، سه متهم فراری با تلاش ماموران پلیس و دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیر شدند.

بازرس پرونده در خصوص این پرونده گفت: هفته گذشته دختری 3 ساله در یکی از ایستگاه های قطار هند در حالی که کنار مادرش خوابیده بود ربوده شد و مادرش پس از یک ساعت که متوجه غیبت دخترش شد با اداره پلیس تماس گرفت و گزارش داد.

زن جوان در اظهارات خود مدعی بود که پس از جدایی از همسرش با معشوقه جدید و دخترش به ایستگاه قطار آمد تا به یک شهر دیگر بروند اما تاخیر قطار و خستگی موجب شد تا تصمیم بگیرند در سالن استراحت کنند اما این استراحت آن ها باعث شد تا دخترش توسط افرادی ربوده و کشته شود.

مادر کودک در ادامه افزود که یکی از مظنونین آدم ربایی را همسر سابقش می داند چرا که مطمئن است مرد جوان در صدد آسیب زدن به او و کودک است.

پس از اظهارات مادر کودک، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و توانست پس از یک هفته جسد بدون سر کودک را در حوالی یکی از روستاهای هند پیدا کند.

پس از کشف جسد و بررسی دوربین های مداربسته ایستگاه قطار پلیس هویت 3 متهم را شناسایی و با تلاش ماموران پلیس دستگیر شدند.

پس از دستگیری 3 متهم اعتراف کردند که پس از ربودن کودک به او به مدت یک هفته تجاوز گروهی کردند و به دلیل گریه های بی وقفه کودک او را پس از 7روز سر بریدند و جسدش را در خیابان رها کردند.

پس از اعترافات متهمان پلیس برای بررسی بیشتر به روی این پرونده مجرمان را به زندان منتقل کرد و در بیانیه اعلام کرد که هنوز سر بریده شده کودک را پیدا نکردند و خانواده مقتول خواهان پیدا شدن آن هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟