فیلم گفتگو با قاتلی که عاشق دختر خاله متاهلش بود / اختصاصی از کرج
حجم ویدیو: 54.71M | مدت زمان ویدیو: 00:07:02

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 9 شامگاه سه شنبه 25 تیر امسال صدای مهیبی در منطقه کلاک شهر کرج به گوش رسید و اهالی منطقه از خانه‌هایشان بیرون ریختند و با پسر جوانی که غرق خون روی زمین در وسط خیابان افتاده بود روبرو شدند.

خیلی زود تیم‌های امدادی و پلیس در محل حاضر شدند و در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که مرد جوان از ناحیه شکم هدف گلوله تفنگ شکاری قرار گرفته و به کام مرگ فرو رفته است.

همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج برای تحقیقات پلیسی و شناسایی عامل جنایت وارد عمل شوند.

کارآگاهان با حضور در محل جنایت پی بردند که مرد جوان در چند قدمی خانه‌‎اش هدف تیراندازی قرار گرفته است، در این مرحله تیم پلیسی به سراغ خانواده نجیب 33 ساله رفتند.

خیانت زن 25 ساله به شوهرش

زن 25 ساله نجیب در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: همسرم ساعت 8 شب بود که با آشفته بود و از خانه خارج شد و ادعا کرد به پارک نزدیک خانه می‌رود که ساعت 9 شب صدایی به گوش رسید و وقتی از خانه خارج شدیم با جسد خونین شوهرم در چند قدمی خانه روبرو شدم.

وی افزود: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و هیچ کسی با همسرم اختلاف نداشت و با دیدن جسد شوهرم شوکه شدم.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی با توجه به اینکه زن جوان ادعا کرده بود هیچ اختلافی با شوهرش نداشته اطلاع پیدا کردند که این زوج جوان با هم اختلاف داشته اند که در این زمینه تجسس ها رو زن جوان متمرکز شد.

تیم پلیسی در نخستین پلان کاوشگری‌هایشان احتمال دادند که زن جوان در ماجرای قتل شوهرش نقش داشته است و با دستور مقام قضایی زن 25 ساله دستگیر شد.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران متوجه شدند زن جوان با پسرخاله‌اش که جوانی 22 ساله است در ارتباط بوده اما این زن تاکید داشت که پسرخاله‌اش در این ماجرا نقشی نداشته و خودش نیز اطلاعی از قتل شوهرش نداشته است.

دستگیری پسرخاله قاتل

2 روز از ماجرای قتل مسلحانه مرد افغانستانی می‌گذشت که پسر جوانی به نام اصغر پای در پلیس آگاهی کرج گذاشت و خواست تا پرونده دخترخاله‌اش را پیگیری کند.

در این مرحله ماموران اصغر 22 ساله را که یکی از مظنون‌های اصلی در ماجرای قتل نجیب بود را دستگیر کردند اما پسر جوان اصرار داشت که بیگناه است و برای کمک به دخترخاله‌اش پای در پلیس آگاهی گذاشته است اما وقتی در بازجویی‌های پلیسی شروع به تناقض‌گویی کرد به ناچار مجبور شد تا راز این قتل را فاش کند.

پسر جوان ادعا کرد که دخترخاله‌اش با پسرخاله‌اش ازدواج کرده بودند و شوهرش او را همیشه به باد کتک می‌گرفت و با توجه به کینه‌ای که از قدیم از پسرخاله‌آش داشته در یک لحظه تصمیم به قتل او گرفته و با تفنگ شکاری دست به قتل زده است.

عامل این جنایت در بازجویی‌ها گفت که دخترخاله اش از ماجرای انتقام گیری و قتل هیچ اطلاعی نداشته و بخاطر عشق یک طرفه این جنایت را رقم زده است.

پلیدترین پسر خاله ی کینه جو

گفتگو با قاتل عاشقه پیشه

اصغر 22 ساله که عاشق دخترخاله‌اش است ادعا می‌کند که سالها قبل پسرخاله‌اش با فریبکاری خواهرش را از خانه فراری داده و او را هدف آزار و اذیت قرار داده است، به همین خاطر از همان زمان کینه به دل گرفته و وقتی عاشق دخترخاله اش می شود با توجه به کتک‌هایی که شوهرش او را می‌زد دست به قتل عاشقانه زده است.

سابقه داری؟

نه.

شغل؟

سوپرمارکت دارم.

اهل کجایی؟

اصالتا برای افغانستان هستم ولی در ایران به دنیا آمدم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

قتل.

چه کسی؟

پسرخاله‌ام که شوهر دختر خاله‌ام بود.

چرا؟

پسر خاله ام زنش را می زد و چون از او کینه داشتم در یک لحظه دست به قتل زدم.

چه کینه‌ای؟

وقتی بچه بودم، پسرخاله‌ام و برادرش به خواستگاری خواهر من آمدند که در آن زمان خانواده ما مخالفت کردند و پدرم و آنها اختلاف پیش آمد تا اینکه بعد از مدتی پسرخاله‌هایمان به بهانه اینکه می‌خواهند او را نزد پسر مورد علاقه‌اش ببرند از خانه بیرون کشانده و خواهرم را به شهریار بردند و آنجا هدف آزار و اذیت قرار دادند.

تو از این ماجرا اطلاع داشتی؟

نه، 2 سال قبل که یکی از بستگانم از افغانستان به ایران آمد برای من تعریف کرد و از همان روز کینه به دل گرفتم.

عاشق شدی؟

بله، عاشق دخترخاله‌ام که پسر خاله‌ام ازدواج کرده است.

از چه زمانی عاشق شدی؟

بعد از اینکه دخترخاله‌ام ازدواج کرد و همراه شوهرش به خانه ما می‌آمد به او علاقه مند شدم تا اینکه پسرخاله‌ام – شوهرش – درجلوی چشمان ما زنش را به باد کتک می‌گرفت و به او توهین می کرد که من از روی دلسوزی به او نزدیک شدم و همین باعث شد تا به دخترخاله‌ام علاقه‌مند شوم.

عشق دو طرفه بود؟

با هم در ارتباط بودیم ولی من عاشق او شده بودم.

دخترخاله‌ات از تو خواست که شوهرش را بکشی؟

نه، حتی وقتی دستگیر شدم و فهمید من شوهرش را کشتم شوکه شد و به این کارم اعتراض کرد.

روز جنایت چه اتفاقی افتاد؟

شب قبل از قتل، دخترخاله‌ام به من پیامک زد که شوهرش او را باز به باد کتک گرفته، عصبانی شدم و دیگر تصمیم گرفتم او را ادب کنم. به همین خاطر فردای آن روز مغازه را بستم و به باشگاه بدنسازی رفتم و ساعت 8 شب بود که به سر خیابان پسر خاله‌ام رفتم و منتظرش ماندم که با چهره‌ای عصبانی از خانه بیرون آمد و به پارک سر خیابان رفت و بعد از یک ساعت وقتی به سمت خانه‌اش باز می‌گشت تفنگ شکاری را مسلح کردم و به تعقیبش رفتم که نجیب در نزدیکی خانه صدای پایم را شنید و به عقب برگشت که در همان لحظه من گلوله را شلیک کردم که گلوله به شکمش اصابت کرد.

بعد از قتل کجا رفتی؟

قبل از اینکه تصمیم به قتل بگیرم، با یکی از دوستانم برنامه سفر به شهرهای شمالی را چیده بودیم که به جلوی در خانه دوستم رفتم و با هم به شمال رفتیم.

چند روز در شمال کشور بودی؟

مسافرتمان 2 روز طول کشید.

تفنگ شکاری را از کجا تهیه کردی؟

چندی قبل یک مرد به مغازه‌ام آمد و بستنی خرید که کفت شکارچی سراغ نداری که گفتم نه و در ادامه ادعا کرد که یک تفنگ شکاری دارد و به دنبال مشتری می گردد که آن را داخل خودرویش به من نشان داد و به قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان خریدم.

تفنگ را برای قتل خریدی؟

نه، آن زمان برای قتل تهیه نکرده بودم و تنها به این فکر می کردم شاید با هم درگیر شویم و بتوانم از آن استفاده کنم.

قبل از قتل از تفنگ شکاری استفاده کرده بودی؟

تفنگ شکاری فقط 2 گلوله داشت که یکی از آنها را زمان خرید برای امتحان شلیک کردم و دومی را زمان قتل شلیک کردم.

قصد داشتی با دخترخاله ات ازدواج کنی؟

بله.

آیا او حاضر به زندگی در کنارت بود؟

نمی‌دانم.

تو چرا در کار دخترخالت دخالت کردی؟

چون هیچ‌کسی از او حمایت نمی کرد و تنها مانده بود.

عذاب وجدان داری؟

برای قتل عذاب وجدان ندارم و تنها بخاطر پدر و مادرم و خانواه خاله‌ام که ناراحت بودند ناراحت هستم.

به اعدام فکر می کنی؟

می‌ترسم، از مرگ و اعدام می ترسم.

به نظرت بخشیده می شوی؟

نمی دانم.

ارزش داشت بخاطر دخترخاله‌ات دست به قتل بزنی؟

چون دخترخاله‌ام آزاد شده و در آرامش است، ارزش داشت.

تعریفت از عشق چیست؟

کسی که عاشق می شود دیگر هیچی حالیش نیست و فقط عشق برایش مهم است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟