به گزارش رکنا، سرگرد رضا اسلام نژاد در تشریح این خبر بیان داشت: در پایان ماه گذشته شهروندی به کلانتری مراجعه کرد و عنوان داشت لوازم صوتی خودرویش سرقت رفته است و اصرار داشت که فیلم دوربین مداربسته لحظه سرقت را نیز به دست آورده است.

وی ادامه داد: با توجه به شدت گرفتن سرقت های لوازم خودرو در این محدوده سریعا فیلم ها ضمیمه پرونده ها شدند و بالاخره با بررسی این تصاویر پلیس موفق به شناسایی یک تن از سارقان سابقه دار حوزه سرقت خودرو شد.

وی افزود: ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با توجه به تصاویر دوربین مداربسته موفق به شناسایی منزل همین سارق سابقه دار شدند و مشخص شد که او و دو همدست اش از اوایل امسال سرقت های سریالی لوازم خودرو در محدوده جنوب غرب تهران را مرتکب شده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری، روز ششم ماه جاری به آدرس منزل متهم شناسایی شده مراجعه کردند و متوجه شدند که سارق در محل نیست که به این ترتیب مدتی محل را به صورت محسوس و نامحسوس زیر نظر گرفتند و بعد از مدتی سارق را هنگام ورود به منزلش دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: سارق قویا مدعی بود سرقتی مرتکب نشده است و این موضوع در حالی بود که انواع لوازم سرقتی از منزل این فرد به دست آمده بود؛ در ادامه با دلالت متهم به کلانتری و نشان دادن فیلم های لحظه سرقت اش او صراحتا به 50 فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق مدعی شد: از اوایل امسال به همراه دو نفر از دوستانم سرقت ها را بیشتر در محدوده جنوب غرب تهران مرتکب شدیم و من جهت جور کردن پول مواد مخدرم مجبور به این کار بودم؛ پول به دست آمده از سرقت ها را نیز بین خودمان تقسیم می کردیم.

همچنین دو عدد شاه کلید از جیب متهم کشف شد که وی اظهار داشت برای روشن و باز کردن خودروها از آنها استفاده می کرده است که در همین لحظه شهروندی به کلانتری مراجعه کرد و عنوان داشت از منزلش سرقتی انجام شده است.

سرهنگ اسلام نژاد بیان داشت: تیم عملیات کلانتری با بررسی تصاویر به دست آمده از محل سرقت متوجه حضور همین سارق دستگیر شده و دو دوستش در محل وقوع سرقت شدند که در ادامه متهم ادعا کرد این سرقت را نیز انجام داده است چراکه در برابر فیلم های دوربین مداربسته به دست آمده از محل، چاره ای جز اعتراف نداشت.

بنابراین گزارش، متهم به همراه پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟