به گزارش رکنا،سرهنگ محمدرضا امیری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال چند فقره جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه، پرونده سرقت ها برای پیگیری به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی ادامه داد: تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی که رسیدگی به پرونده را برعهده داشت با انجام تحقیق فراوان و استفاده از شگردهای خاص موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار شدند.

امیری خاطرنشان کرد: کاراگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی گوشی موبابل سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به 22 فقره جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان در نقاط شلوغ و پرتردد شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

وی همچنین با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم، از تحویل گوشی های سرقتی به صاحبان آن ها خبر داد.

امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد تا هنگام تردد در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد، مراقب محتویات جیب خود و گوشی های تلفن همراهشان باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟