سرهنگ علی جعفری نژاد پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وصول اخباری که در ارتباط با تولید ارز دیجیتال در شهرک برق و الکترونیک شهرستان خمینی شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کشف اطمینان از این موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضایی از این شهرک بازرسی کردند که تعداد ۵۰ دستگاه ماینر خارجی و ۵ سوئیچ ۱۶ ولت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند بیان داشت: ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

تحویل متهمان به مراجع قضایی

وی از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و با اشاره به قاچاق و غیرقانونی بودن استفاده از دستگاه های مذکور گفت: استفاده از این دستگاه ها مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آنها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده است.

جعفری نژاد ابراز داشت: متهمان با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام به فعالیتهای غیرقانونی می کنند که با این افراد برخورد قاطع می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟