شکار مردان پولدار تهرانی در خانه اجاره ای یک روزه مهرنوش / 2 دختر ورزشکار برای  ازدواج چه کردند؟

به گزارش رکنا، مردان هوسران اینستاگرامی طعمه های این باند مخوف بودند که از ترس آبرویشان نزد پلیس نمی رفتند.

آشنایی عاشقانه

چندی پیش دو دختر و دو پسر ورزشکار که مرتب به باشگاهی در جنوب تهران می رفتند در سئانس های مردانه و زنانه پیغام هایی برای یکدیگر گذاشتند و همین کافی بود تا با هم سر قراری عاشقانه بروند.

مژگان و مریم 25 ساله وقتی با دو پسر به نام های منصور و حمید روبهرو شدند پس از گفتاری یک ساعته به آن ها دل بستند و این آشنایی تا جایی پیش رفت که احساس کردند بدون هم نمی توانند زندگی کنند.

شرط ازدواج

دوپسر به مژگان و مریم دل بسته بودند اما برای ازدواج و حتی تفریحات روزانه جیب هایشان خالی بود آن ها بیکار بودند و همین باعث شد تصور کنند سد بزرگی بین آن ها و آرزوهای شان وجود دارد.

شرط ازدواج هر 4 دختر و پسر پولدار شدن بود آن ها نمی خواستند بدون داشتن کار و پولی برای هزینه های زندگی زیر یک سقف بروند.

پیشنهادی وسوسه آمیز

در پاتوق هایی که این چهار دختر و پسر دور هم جمع می شدند پیشنهادهای زیادی برای یک کار پردرآمد می شد تا این که قرار گذاشتند دست به اقدامی تبهکارانه بزنند و راحت ترین راه را برای پولدار شدن پیدا کنند.

کمین در اینستاگرام

مژگان و مریم یک ماموریت بیشرمانه داشتند آن ها در اینستاگرام با به وجود آوردن صفحات مختلف به دوستیابی با مردانی پرداختند که در دنیای مجازی هوسرانی می کردند.

هر دو دختر با رفتاری تحریک کننده و با عکس هایی غیراخلاقی زنان و دختران به شکار مردان پرداختند و پس از طرح دوستی و صمیمیت با آن ها وارد مسائل و پیشنهادهای غیراخلاقی می شدند تا با طعمه های شان قرار ملاقات بگذارند.

مامورت مردانه

منصور و حمید نیز همزمان در سایت های آگهی خانه های اجاره ای یک روزه جست و جو می کردند و با اجاره یک روزه خانه ها و پرداخت پول آن ها یک خلوتگاه را برای محل قرار مژگان و مریم با مردان فریب خورده مهیا می کردند.

دعوت شوم

دو دختر ورزشکار در این پلان از نقشه شان مردان فریب خورده را برای قراری خصوصی به خانه های اجاره ای یک روزه دعوت می کردند و مردان هوسران نیز که تصوری اشتباه داشتند برای دیدار با دختران ورزشکار راهی این خلوتگاه ها می شدند.

روز قرار

مردان هوسران وقتی داخل خانه می شدند خود را دربرابر دختری می دیدند که شباهتی به عکس های اینستاگرامی اش نداشت و از او می شنیدند برای حفظ آبرو نمی توانسته است عکس خود را در اینستاگرام انتشار دهد.

از آن جایی که مریم و مژگان ورزشکار بودند مردان هوسران ادعای شان را باور می کردند و منتظر می ماندند تا ارتباط پنهانی شان برقرار شود.

پلان آخر

اعضای این باند در پلان آخر نقشه شان به دو روش اقدام می کردند یکی از مردان در خانه پنهان می شد و با ورود خشمگین به فضای شوم زن و مرد با ایفای نقش شوهر مژگان یا مریم به سمت مرد فریب خورده یورش می برد و با بستن دست و پای آن ها به سرقت دارو ندارش و خالی کردن حساب شان دست می زدند و با رها کردن طعمه های شان خانه را بدون به جا گذاشتن ردپایی ترک می کردند.

در دومین روش منصور و حمید با پوشیدن لباس نظامی وارد خانه می شدند و در نقش مامور با دستگیری مردان هوسران آن ها را می ترساندند تا این که دارو ندارشان را می گرفتند و اگر کارت های بانکی شان خالی بود آن ها را مجبور می کردند تا در تماس با آشنایانشان بخواهند تا پول میلیونی به حسابشان واریز کنند سپس با رها کردن مردان با دست و پاهای بسته در خانه های اجاره ای یک روزه آن جا را ترک می کردند.

فقط یک شکایت

اعضای این باند می دانستند طعمه های شان که بیشتر مردان متاهل بودند از ترس آبروی شان طرح شکایت نخواهند کرد و با خیالی آسوده به اقدامات سریالی خود دست می زدند و با پول های بادآورده برای آینده شان برنامه ریزی می کردند.

این اقدامات ادامه داشت تا این که چهار دختر و پسر در آخرین شکار خود مردی را در اینستاگرام به خلوتگاهی در شرق تهران کشاندند که با ماشین مگان خود به آن جا رفته بود.

این مرد هم شبیه دیگر طعمه ها به دام کشیده شد اعضای باند با بستن دست و پای او دارو ندارش را گرفتند و این بار سوئیچ مگان را هم برداشتند و خانه اجاره ای را ترک کردند.

در این صحنه مرد فریب خورده برعکس دیگران به تقلا پرداخت و با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواست.

همین اقدام کافی بود تا همسایه ها پلیس را خبر کنند و ماموران با رساندن خود بالای سر مرد گرفتار او را در وضعیت اسفباری پیدا کنند.

مرد مال باخته که چاره ای جز شکایت نداشت در بازجویی های پلیسی گفت: من در اینستاگرام با دختری به نام نسرین آشنا شدم او با ابراز علاقه اصرار کرد برای آشنایی بیشتر به خانه مجردی اش در شرق تهران بروم.

وی افزود: خودم هم که علاقه مند بودم نسرین را از نزدیک ببینم تصمیم گرفتم به آن خانه بروم وقتی داخل شدم نسرین با عکس هایش متفاوت بود خب درک کردم نمی خواسته هویتش را همه بدانند بعد هنوز با هم حرف نزده بودیم که ناگهان دو مرد با لباس پلیس داخل آمدند آن ها با داد و فریاد من را به وحشت انداختند نمی دانستم چه واکنشی نشان دهم خیلی ترسیده بودم هر حرفی می زدند گوش می دادم تا این که دست و پایم را با چسب بستند .

این مرد گفت: نسرین هم ادای وحشت زده ها را درآورد آن ها برای بی خیال شدن از بازداشت من کارت های بانکی ام را گرفتند رمزهایش را هم به آن ها دادم بعد موبایل و سوئیچ مگان را برداشتند و با تنها گذاشتن من در خانه فرار کردند وقتی دیدم نسرین هم با آن ها رفت فهمیدم از همان ابتدا فریب بوده است.

بازداشت دختر و پسر تبهکار

شنبه گذشته ماموران پلیس راهور در اتوبان تهران به کرج به خاطر تصادف رانندگی به خودروی مگان دستور ایست داده بودند که با رفتار عجیب دختر و پسری مواجه شدند .

آن ها با پیاده شدن از مگان سعی کردند در جهت مخالف فرار کنند اما ماموران هر دو را بازداشت کردند و با توجه به دستور قضایی مبنی بر بازداشت سرنشینان مگان سرقتی آن ها را که مژگان و منصور نام دارند دستگیر کردند و تحویل پلیس آگاهی تهران دادند.

اعتراف

دختر و پسر ورزشکار که باور نمی کردند دستگیر شده باشند اصرار به بی گناهی کردند اما در پلیس آگاهی با مرد فریب خورده رودررو شدند و دریافتند یکی از مردان جرئت شکایت و افشای راز شوم این باند را داشته است.

مژگان و منصور چاره ای جز اقرار نداشتند و پذیرفتند در قالب باندی به شکار مردان هوسران دست می زدند.

صبح دیروز این دخترو پسر در شعبه سوم داسرای ناحیه 34 تهران پیش روی بازپرس احمدزاده قرار گرفتند.

مژگان که گریه می کرد گفت: من و دوستم مریم ورزشکار هستیم منصور و دوستش به نام حمید هم ورزشکار هستند ما بعد از آشنایی تصمیم گرفتیم پولدار شویم و ازدواج کنیم همگی بیکار بودیم و راهی پیدا کردیم که زود پولدار شویم.

وی افزود: من و مریم در اینستاگرام مردان را گول می زدیم و به خانه هایی که حمید و منصور اجاره کرده بودند می کشاندیم.

منصور هم گفت:ما خانه های یک روزه را اجاره می کردیم بعد مریم یا مژگان مردان را به خانه می کشاندند می دانستیم مردان از ترس آبرو شکایت نمی کنند.

این مرد ادامه داد:من و حمید یا در نقش شوهر مریم و مژگان یا با لباس نظامی در نقش پلیس وارد خانه می شدیم و با ترساندن مردان مجبورشان می کردیم همه خواسته های مان را انجام دهند.

وی درپایان گفت: سه بار مردان را به شهریار بردیم و یک بار به شرق تهران که در آخرین بار ماشین مگان را هم سرقت کردیم و همین دردسر شد.

بنابر این گزارش، این دختر و پسر روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری مریم و حمید و شناسایی مردان فریب خورده، ادامه دارد.

تحلیل کارشناس / راه های خطرناک برای ازدواج

دکتر امیر رستگار خالد جامعه شناس و استاد دانشگاه

متاسفانه برخی دختران و پسران برای کسب درآمد و معیشت زندگی و برای فراهم کردن هزینه های ازدواج و تشکیل خانواده مرتکب خلاف هایی می شوند که از نگاه جامعه شناختی رواج این پدیده های غیراخلاقی خطرناک است  زیرا شیوه اخاذی این قبیل جوانان به قدری نامناسب است که عاملی برای بروز اتفاقات ناگوارتر در آینده می شود. برخی از جوانان از طریق سایت هایی آگهی می دهند و سوژه های مد نظر خود را از این طریق به دام افکار شیطانی می اندازند و افرادی که قربانی و طعمه منفعت طلبی افراد سودجو می شوند ممکن است از ترس آبرو شکایت نکنند و همین مسئله سبب می شود تا بی بندوباری و بی اخلاقی در جامعه رواج یابد.

با بالا رفتن فقر و افزایش مشکلات اقتصادی برخی جوانان توان ازدواج و تشکیل خانواده را ندارند و این امر سبب می شود تا برای کسب درآمد دست به روش های غیراجتماعی و ناهنجار بزنند زیرا مسائل فرهنگی و اجتماعی در دید این جوان فروریخته  و با کمرنگ شدن معنویات در وجودشان به جای انتخاب راه حل درست مرتکب روش های غیراخلاقی می شوند تا در یک شب راه صدساله را طی کنند.

متاسفانه نقش رسانه های بیگانه و الگوبرداری از رسانه های خارجی، به تاخیر افتادن سن ازدواج و در نتیجه شیوع و گسترش روابط نامشروع و بی بندوباری سبب می شود تا جوانان راه های غیراجتماعی نامناسب برای رسیدن به اهداف شان انتخاب کنند. فشار مشکلات اقتصادی ، نارضایتی زناشویی در برخی ازدواج ها ، چت های غیرمتعارف در فضای مجازی، برنامه های ماهواره ، فروریختگی معنویات، نادیده گرفتن ارزش ها و هنجارهای فرهنگی همگی بستر وقوع چنین جرم هایی را فراهم می کند.

این قبیل حوادث وقتی در جامعه شیوع می یابد می توان از آن به عنوان فحشای پنهان نام برد زیرا برخی افراد مجبورند غریزه شان را سرکوب کنند و در ظاهر خود را با حیا نشان دهند در حالی که در باطن درگیر یک فساد هستند.

به لحاظ جامعه شناختی بالارفتن سن و نبود شرایط ازدواج سبب تمایل جوانان به اجرای این نقشه ها می شود و ساز و کارهای فرهنگی باید از سوی مسئولان تدبیر شود تا علاوه بر شرایط سهل و آسان ازدواج جوانان بتوانند منابع مالی مناسبی برای خود تهیه کنند.

کدخبر: 492701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟