به گزارش رکنا، شب سه شنبه گذشته، «امیر اسدی» جوان 21 ساله که تک پسر خانواده بود، داخل فضای سبز خطی، در انتهای امامیه 81 مشهد مورد هجوم دزدان گوشی قاپ قرار گرفت.

این جوان که به همراه دوستش روی نیمکت پارک خطی نشسته بود در برابر تیغه قمه موتورسواران خشن مقاومت کرد ولی دزدان بی رحم حتی فرصت فکر کردن را از او گرفتند و با ضربات قمه، شاهرگ گردنش را بریدند. در پی مرگ دلخراش این جوان، بلافاصله تحقیقات شبانه توسط قاضی ویژه قتل عمد آغاز و مشخص شد که «هیولاهای وحشت» قبل از ارتکاب این جنایت نیز دو برادر را در بولوار آزادی مشهد مجروح کرده اند تا گوشی آن ها را بربایند!

بنابراین با توجه به حساسیت ماجرا، تحقیقات گسترده از شاهدان عینی ماجرا توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) ادامه یافت و پرونده های متعدد زورگیران حرفه ای مورد بررسی های تخصصی قرار گرفت. گزارش خراسان حاکی است، روز گذشته و در پی درج خبر این جنایت هولناک با عنوان «آدمکشی برای گوشی دزدی!» قاضی ویژه قتل عمد از به دست آمدن سرنخ های مهمی از این دزدی مرگبار خبر داد. قاضی کاظم میرزایی به خراسان گفت: ساعتی بعد از وقوع این جنایت، جلسه تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی و کارشناسی برگزار شد و همه جوانب این ماجرای تاسف بار مورد بررسی قرار گرفت.

بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود: با کمک برخی از افرادی که چهره دزدان مخوف را دیده بودند ترسیم چهره گوشی قاپ ها در دستور کار پلیس قرار گرفت و تصویری از سارقان حرفه ای به دست آمد. وی خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضایی، گروه ویژه ای از کارآگاهان دوایر تخصصی پلیس آگاهی خراسان رضوی با نظارت مستقیم سرهنگ شفیع زاده (سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی) تشکیل شده است تا براساس تجربیات و همچنین به کارگیری تجهیزات فنی و علمی، برای شناسایی دزدان متهم به قتل، فعالیت های گسترده ای را آغاز کنند.

قاضی میرزایی تصریح کرد: این گروه ویژه به طور شبانه روزی وارد عمل شده اند و با توجه به سرنخ های مهمی که در دست دارند، به زودی عوامل این جنایت را نیز دستگیر خواهند کرد.

این مقام قضایی اگرچه اطلاعات بیشتری از این پرونده جنایی ارائه نکرد اما گفت: کارآگاهان با پیگیری سرنخ های موجود، به نتایج خوبی رسیده اند که در موقع مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است، چندی قبل نیز دزدان گوشی قاپ در مشهد هنگام ارتکاب جرم، موجب قطع دو انگشت یک زن جوان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

 

کدخبر: 492411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟