به گزارش رکنا،  سرهنگ کیومرث کشوری در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ اهواز در حین گشت‌زنی به یک خودرو پژو مشکوک شده و به راننده دستور ایست می‌دهند که سرنشینان خودرو اقدام به فرار می‌کنند، بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز نهایتاً خودرو متوقف و دو سرنشین آن تسلیم پلیس شدند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر دو سرنشین این خودرو از سارقین سابقه دار بوده و دارای سوابق سرقت های زیادی از جمله؛ سرقت مغازه، سرقت منزل، سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت موتورسیکلت هستند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بعداز اعترافات این ۲ سارق به جرم خود مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند دونفر دیگر این باند را شناسایی و بعد از هماهنگی مرجع قضایی، دریک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان، دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این باند ۴ نفره،سرقت یک دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و اعضای این باند ۴ نفره که همگی از مجرمان سابقه دار هستند به ۲۸ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در خاتمه با بیان اینکه هر ۴ متهم این باند، پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، اشاره کرد: بیشتر سرقت منزل به علت ضعیف بودن توپی قفل درب های ورودی می باشد، لذا شهروندان برای پیشگیری از سرقت محل سکونت خود آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟