دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در این‌باره در گفتگو با سیرجان زمین اظهار داشت: موضوع سرقت مختص سیرجان نیست بلکه در کل کشور با افزایش سرقت روبرو هستیم. علی‌رغم این افزایش آمار نیروی انتظامی تمام توان خود را به کار گرفته تا سرقت‌ها کشف شوند.

قاضی محسن نیک‌ورز ادامه داشت: موضوع به شکلی که عنوان شده نیست. منزل به دزدگیر، دوربین مداربسته، گاوصندوق و در ضدسرقت مجهز بوده است، اما سارقان حرفه‌ای وارد شده‌اند و ظرف ۱۲ دقیقه از گاو صندوق سرقت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این سرقت یک مورد خاص است و احتمالا سارقان اهل غرب کشور هستند.

این مقام قضایی عنوان کرد: علی‌رغم به صدادرآمدن دزدگیر سارقان ظرف ۱۲ دقیقه، اموال این منزل را سرقت کرده اند، و بنا به گفته شاکی بالغ بر ۳ میلیارد تومان از وی به سرقت رفته است.‌

وی با بیان اینکه تحقیقات فنی آغاز و سرنخ‌ها دنبال شده است، افزود: دستور جلب دو نفر صادر و بازداشت شده‌اند و در حال تحقیقات هستیم و کوتاهی از سوی نیروی انتظامی صورت نگرفته است و دادستانی و نیروی انتظامی به شدت پیگیر موضوع سرقت‌های اخیر هستند.


دادستان سیرجان بیان کرد: دزدان به صورت حرفه‌ای کار کردند و سعی کسی که به صورت حرفه‌ای کارمی کند، این است که ردی از خودش به جای نگذارد، به همین دلیل موضوع دستگیری و شناسایی این افراد مشکل شده است.

البته این سوال برای خبرنگار حوادث نگارستان باقی است که این همشهری چرا این حجم زیاد از طلا و ارز را در منزل نگهداری کرده است؟!
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟