دستور ویژه وزیر ورزش برای نجات جان کشتی گیر معروف تیم ملی / امیر در اتاق عمل ،برایش دعا کنید+ عکس

به گزارش خبرنکار رکنا: چندی پیش خبری درباره امیر محمد رضایی جوان کشتی گیر محمودآبادی که  در آستانه فلج شدن قرار داشت منتشر شد.

انتشار این خبر دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان ،مبنی بر پیگیری درمان او را همراه داشت و این جوان ورزشکار برای عمل جراحی راهی تهران شد.

ماجرا با انتشار یک خبر آغاز شد و امیر محمد رضایی درجریان این ماجرا گفت: مهر ماه سال ۹۷ بود که با حریف تمرینی در باشگاه خودمان در آمل مبارزه کردم ودرجریان همین مسابقه بود که حریفم فن کمر را  ر وی من اجرا کرد.من با مقاومت مقابل این فن، با گردن بر روی زمین افتادم.همان موقع درد شدیدی را احساس کردم.

او در ادامه افزود: فکر می کردم ماجرا زیاد جدی نیست و بعد از آن با قرص مسکن آرام می‌شدم .حتی۲۰ روز بعد از این اتفاق به مسابقات استانی راه پیدا کردم و توانستم مقام اول را کسب کنم. بعد از مسابقات استانی به مسابقات کشوری رفتم و توانستم مقام سوم کشوری را به دست بیاورم. در طول این مسابقات خود را با مسکن آرام می‌کردم. پس از کسب مدال‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدم و بعد از اردو دردم بیشتر شد که مجبور شدم به دکتر مراجعه کنم. بعد از گرفتن ام آر ای به چند دکتر مراجعه کردم اما تشخیص درستی ندادند.

رضایی ادامه داد:برای درمان به تهران آمدم ؛بعد از کلی آزمایش پزشکان گفتند  وضعیت خوبی ندارم.

وی گفت:یکی از بازیکنان تیم والیبال مرا به دکتری را معرفی کرد که بعد از آزمایشات و معاینه، وضعیت من بسیار بد بود و باید عمل جراحی می‌کردم و دکترها تذکر دادند که اگر عمل نکنی و یا دیر عمل شوی ممکن است فلج بشوی و تا آخر عمر مجبور باشی که روی ویلچر بنشینی.

ضایی درباره‌ی هزینه‌های بیمارستان گفت: هزینه‌ی دکتر ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است و وسیله‌هایی که برای عمل لازم است حدوداً ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان هزینه دارد که این هزینه‌ها بدون هزینه‌ی بستری شدن من در بیمارستان است. در کل این مبلغ بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان می‌شود و پدر من یک کشاورز ساده است همچنین این هزینه‌ها برای خانواده من بسیار سنگین است.

او گفت: حتی برای کم کردن هزینه‌های خود پیگیر بیمه بودم که متوجه شدم حداکثر بیمه ورزشکاران برای آسیب دیدگی ۵ میلیون تومان است که با توجه به طولانی بودن و دردسرهای اداری که باید مراحل قانونی طی شود و همچنین شرط اینکه بعد از عمل پول را به حساب می‌ریزند باعث شده که کاری را از پیش نبرم.

دستور وزیر

خبر حادثه ای که برای رضایی افتاده بود خیلی زود در فضای مجازی پخش شد و اظهار نظرهایی زیادی را به همراه داشت تا اینکه چند روز بعد مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تمام هزینه‌های درمانی امیر محمد رضایی کشتی گیر فرنگی کار را بر عهده بگیرد و پیگیر درمان این جوان مازنی باشد.

امیرمحمد راهی تهران شد

سرانجام پیگیری ها به ثمر رسید و روز چهارشنبه 26 تیرماه با هماهنگی اداره ورزش محمودآباد امیرمحمد رضایی راهی تهران شد تا روز پنج شنبه 27 تیرماه در بیمارستان کوثر تهران زیر تیغ جراحی برود.

مسعود یوسفی رئیس اداره ورزش محمود آباد در  گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت:روز دوشنبه با همراهی مسئولان به خانه امیرمحمد رفتیم و طبق دستور وزیر هم حدود 15 میلیون تومان تجهیزات پزشکی برای او تخصیص داده شد و هم با هماهنگی های انجام شده او را به تهران منتقل کردیم تا تحت درمان قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رکنا

 

کدخبر: 490121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟