به گزارش رکنا، این مرد دیروز بعد از محاکمه توسط قضات دادگاه جنایی تهران به قصاص محکوم شد.

جنایت در عروسی

شامگاه یکم اردیبهشت سال 96 به ماموران کلانتری 158 بی سیم خبر رسید درگیری در یک جشن عروسی به خون کشیده شده است و یکی از مهمانان به نام امیر با ضربه چاقو به سینه اش به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

ماموران راهی بیمارستان شدند و در تحقیقات دریافتند مهمان جنایتکارعروسی یک مرد 35 ساله به نام سعید است که بلافاصله از محل گریخته است.

بازداشت قاتل

با گذشت 11 روز از این جنایت سعید بازداشت شد و در این بین از بیمارستان خبر رسید امیر به دلیل شدت خونریزی و عفونت ناشی از چاقو خوردگی جان سپرده است. با مرگ امیر پرونده وارد مرحله جنایی شد و کارآگاهان در تحقیقات پلیسی دریافتند سعید یک مجرم سابقه دار است و مدتی قبل به خاطر قتل بازداشت شده بود اما توانسته با جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یابد و از زندان آزاد شود.

اعتراف

سعید در بازجویی ها قتل را گردن گرفت. وی به اتهام قتل،عربده کشی،چاقو کشی ، تخریب خودروی پارک شده در جشن عروسی و ایجاد رعب و وحشت در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه

در ابتدای این جلسه پدر و مادر امیر برای قاتل پسرشان حکم قصاص خواستند. سپس سعید به دفاع پرداخت و گفت: آن شب به جشن عروسی یکی از اقوام دعوت شده بودم. بعد از پایان جشن عروسی به پیشنهاد یکی از دوستانم مشروب خوردم و مست شدم.حال طبیعی نداشتم که وارد حیاط تالار شدم. در حیاط مقتول با یکی از دوستانش ایستاده بود. او به من خیره شد و مرا مسخره کرد. من هم در اوج مستی به رویش چاقو کشیدم و بعد از تخریب خودرویی که در همان حوالی بود یک ضربه به سینه امیر زدم .اما من اصلا او را نمی شناختم و خصومتی با او نداشتم.

وی درباره جنایتی که قبلا مرتکب شده و با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافته بود نیز گفت: دو سال قبل از قتل امیر در درگیری با یکی از بچه محل ها در خیابان بی سیم دست به چاقو بردم و یکی از دوستانم را کشتم. من به زندان رفتم تا این که توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم و از زندان آزاد شوم.می خواستم زندگی تازه ای را آغاز کنم اما این بار در اوج مستی دست به قتل زدم. وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ابراز پشیمانی کرد.

بنابه این گزارش،در پایان جلسه قضات وارد شورشدند و دیروز سعید را به قصاص محکوم کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟