واکنش تند دادستان به ماجرای بی عفتی در دریاچه ولشت کلاردشت+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

گرمای تابستان و ساحل زیبای مازندران سبب شده تا گردشگران داخلی و خارجی با هدف استفاده از مواهب دریا و منابع طبیعی به این استان سفر کنند.

متاسفانه برخی گردشگرنما و مسافران در فصل تابستان سبب ایجاد ناهنجاری‌هایی در سواحل، تفرجگاه‌ها و اخیرا در بدنه سدها و دریاچه‌های استان کردند.

در تعطیلات عید فطر امسال متاسفانه تعدادی گردشگرنما در دریاچه سد لفور سوادکوه اقدام به کشف حجاب و شرب خمر کرده که با واکنش تند مذهبیون منطقه و دستگاه‌های قضایی و امنیتی استان مواجه شده و منجر به دستگیری همه عوامل این جریان شده است.

در روزهای اخیر نیز کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حاوی تصاویری از دختران برهنه در نخستین روزهای هفته جاری در دریاچه ولشت کلاردشت بوده که با پوشیدن لباس مخصوص شنا در جلوی انظار عموم اقدام به شنا کردند.

این افراد همچنان با سوار بر قایق تفریحی در سطح دریاچه ولشت کلاردشت اقدام به ترویج بدحجابی، ابتذال و بی بندباری کردند.

متاسفانه یا خوشبختانه این اقدام زشت دختران از دید و مشاهده مسئولان نظامی و امنیتی منطقه دور مانده و این افراد از مهلکه قانون نجات یافتند.

سید یونس حسینی عالمی ضمن اعلام اینکه متاسفانه پدیده بدحجابی و کشف حجاب به صورت‌های مختلف در سطح سواحل و مناطق جنگلی مازندران مشاهده می‌شود، افزود: هنوز گزارشی در مورد پدیده بدحجابی در دریاچه ولشت کلاردشت به دستگاه قضایی واصل نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه دستگاه قضایی مازندران شدیدا با مقوله کشف حجاب و شرب خمر در انظار عمومی برخورد می‌کند، خطاب به گردشگران و مسافران تابستانی مازندران گفت: مازندران مرکز تشکیل حکومت علوی و استان شیعی و اسلامی است و شهدای گرانقدری را نصیب انقلاب و دفاع مقدس کرده است.

حسینی عالمی با اشاره به اینکه هنجارشکنی و بدحجابی در مازندران مفهوم ندارد و دستگاه‌های قضایی و امنیتی باید در این زمینه جدیت بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: مازندران حیات خلوت گردشگرنماها و افراد بدحجاب نیست و دستگاه قضایی برخورد جدی و محکمی با این اقدامات خلاف شرع می‌کند و شعبات ویژه ای برای اجرای احکام مرتبط با پدیده بدحجابی و بی حجابی می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟