دستگیری شکارچی روباه در آمل

به گزارش رکنا ، مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل با اخذ حکم ورود به منزل از مقام محترم قضایی با همکاری پاسگاه انتظامی منطقه گزنک، موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح گلوله زنی مجاز، تعداد ۶ تیر فشنگ و پوست تازه یک قلاده روباه از منزل یکی از متخلفان در منطقه کوهستانی لاریجان شدند.

وی افزود: برابر مصوبه شماره ۲۶۰ شورایعالی محیط زیست بهای تلف نمودن هر قلاده روباه به مبلغ ۸ میلیون ریال می باشد که بایست به حساب خزانه دولت واریز نماید.

کشاورزیان گفت: با توجه به شکار غیر مجاز صورت گرفته مجازات کیفری متخلف برابر ماده ۱۱ قانون شکار و صید در خصوص این جرم ،وی مستوجب تعقیب کیفری از ۹۱ روز تا سه ماه حبس و یا جزای نقدی از بیست و دو میلیون و پانصد هزار ریال تا چهل و پنج میلیون ریال می‌باشد.

وی ضمن تشکر از دوستداران و عاشقان به طبیعت که در راستای شناسایی متخلفان به حفاظت محیط زیست یاری و امداد می‌کنند افزود: بدین وسیله شماره ارتباطی ۰۹۱۱۲۵۷۱۸۸۳ از طریق تماس تلفنی، پیامک و فضای مجازی برای دریافت گزارش مردمی از جهت انتقادات و پیشنهادات و تخلفات محیط زیستی و شکار و صید غیر مجاز اطلاع رسانی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟