سرهنگ روح‌اله گراوندی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی توسط فرد یا افرادی ناشناس مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا دزفول قرار گرفت.

وی افزود: با انجام استعلامات فنی و تخصصی ماموران پلیس در مورد نحوه انتقال وجه، مشخص شد متهم در یکی از کلاهبرداری‌های خود مبلغ 335 میلیون ریال را از طریق دستگاه کارت‌خوان متعلق به حساب یک فروشگاه موبایل در یکی از استان‌های شمال کشور منتقل کرده و مبالغ کلاهبرداری شده دیگر را به چهار حساب بانکی دیگر انتقال و جهت پول‌شویی از طریق کارت‌های این حساب‌ها از فروشگاه‌های مختلف خرید کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول تصریح کرد: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی و اخذ نیابت به استان مورد نظر اعزام شدند که با تحقیقات انجام شده از حساب‌های مقصد و اقدامات اطلاعاتی در این خصوص موفق به شناسایی و ردیابی هویت متهم و محل اختفای وی شدند.

گراوندی با بیان اینکه متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحت‌الحفظ به دزفول انتقال یافت، گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به یک میلیارد و 400 میلیون ریال کلاهبرداری از اشخاص مختلف در نقاط مختلف کشور اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول در پایان ضمن معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کزد: شناسایی مالباختگان جهت استرداد وجوه کلاهبرداری شده در دستور کار پلیس فتا دزفول قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟