سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر رده های عملیاتی تابعه در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه ۲۴ تن از عاملان سرقت های مسلحانه را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، خاش، ایرانشهر و نیکشهر با هماهنگی های قضائی در چهار روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۲ قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۱۰ عدد فشنگ جنگی، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و چندین قبضه قمه و چاقو کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه پنج دستگاه خودرو سواری و وانت، یک دستگاه موتورسیکلت، ۱۶ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به هشت فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت، ۱۵ فقره سرقت تلفن همراه، سه فقره سرقت منزل و مغازه و ۲ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از این سارقان به عنف و مسلح برای کشف دیگر جرائم احتمالی و همدستان آنها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟