به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری امروز در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان با یکسری اقدامات اطلاعاتی گسترده به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به شهر زاهدان دست یافتند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، پس از چندین روز کار اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند منزلی را در یکی از خیابان های حاشیه شهر زاهدان که سوداگران مرگ از آن به عنوان محل نگهداری و پخش مواد مخدر استفاده می کردند، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: پس از انجام هماهنگی های قضائی مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند که پیش از ورود پلیس، قاچاقچیان از آنجا گریخته بودند.

این مسؤول گفت: مأموران در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که داخل این منزل پارک شده بود و قاچاقچیان فرصت انتقال آن را پیدا نکرده بودند ۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف خودرو و ادامه تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟