به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در پی مبارزه بی امان نیروی انتظامی با معضل جدی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان شب گذشته همکاران ما اطلاع پیدا کردند که قاچاقچیان بزرگترین و سنگین‌ترین کاروان حمل موادمخدر قصد ورود مواد به داخل استان و انتقال آن‌ها به محل‌های تعیین شده را دارند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با برنامه ریزی و اشراف اطلاعاتی با تعداد نیروی کافی مسیر عبور این کاروان را بستند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای این کاروان شب گذشته با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین به مدت چهار ساعت با ماموران انتظامی درگیر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در نیمه‌های شب در نقطه‌ای صعب العبور که این کاروان برای خودشان در نظر گرفته بودند با تدبیر و اقتدار عملیاتی شان موفق شدند این کاروان را متلاشی کنند.

سردار قنبری اظهار داشت: نیروی انتظامی تلفات سنگینی به این کاروان مواد مخدر وارد کرد، اما قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب افرادی را که در صحنه درگیری به هلاکت رسیده بودند به نقاط نامعلوم و آنسوی مرز منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این کاروان بزرگترین محموله کشف شده مواد مخدر در سالجاری است، گفت: خوشبختانه در این عملیات هیچ گونه آسیبی به نیرو‌های انتظامی وارد نشد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی در پاکسازی از محل حدود هفت دستگاه خودروی تویوتا لندکروز حامل مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند.

وی تصریح کرد: این درگیری که با اقتدار کامل به اتمام رسید بین آشار و ایرافشان شهرستان مهرستان رخ داد.

سردار قنبری تصریح کرد: این کاروان قبل از عبور از این منطقه تمام پیش بینی‌های لازم را برای این مساله اندیشیده و در چندین نقطه در مسیر ماموران کمین گذاری کرده بودند که اقتدار و توانمندی نیرو‌های عمل کننده به نحوی بود که هر نوع قدرت ابتکاری را از قاچاقچیان سلب کرد.

وی بیان کرد: توان و اقتدار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان به نحویست که هیچ گونه دشمن و حریفی نمی‌تواند اراده خودش را بر اراده فولادین نیرو‌های ما وارد کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تمامی اشرار و گروه‌های ضد انقلاب بدانند که نیروی انتظامی با اقتدار کامل و با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب تا پای جان از کیان امنیت کشور و استان دفاع می‌کند و اجازه اخلالگری و نا امنی را به هیچ گروه و افراد اخلالگری نمی‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟