شامگاه یکشنبه دوم تیرماه سال جاری مرگ مرموز مردی از سوی مسئولان یک بیمارستان به بازپرس ویژه قتل تهران مخابره شد و تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات میدانی پای در بیمارستان گذاشتند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی‌بردند که مردی در تماس زن جوانی در غرب تهران و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

همین کافی بود تا زن جوان هدف تحقیقات پلیسی قرار گیرد که در این شاخه از کاوشگری‌ها این زن که منیژه نام دارد ادعا کرد که در کار پوشاک است و مرد جانباخته که به کام مرگ فرو رفته است نیز در همسایگی مغازه‌اش در کار پوشاک فعالیت دارد.

منیژه گفت: این مرد مشکلات مالی داشت به همین خاطر از من برای قرض گرفتن پول کمک خواست تا اینکه عصر یکشنبه به خانه‌مان آمد و در حالیکه همراه مادرم در خانه درباره حل مشکلات او صحبت می‌کردیم ناگهان حالش بد شد و روی زمین افتاد که خیلی زود با اورژانس تماس گرفتیم اما او در مسیر بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بازپرس جنایی با توجه به مرموز بودن این پرونده دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا تیم پزشکی قانونی علت مرگ را صادر کنند.

بنا بر این گزارش، زن جوان با قرار وثیقه آزاد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟