دعوای 2 کودک در مشهد خون به پا کرد/ قتل با شلیک از وینچستر ! + عکس و جزییات

jpgfile_20130_660782_636970281346587527

قاضی کاظم میرزایی  گفت: روز گذشته مردی حدودا ۴۹ ساله در منزلش در طبرسی شمالی مشهد هدف گلوله وینچستر قرار گرفت و به قتل رسید.

قاضی ویژه قتل با بیان اینکه اصل نزاع به‌خاطر دعوای دو کودک رخ داده است، افزود: پسر مقتول و برادر قاتل در حین بازی کارشان به جنجال می‌رسد، قاتل که پسر جوانی حدودا ۲۸ ساله بوده به طرفداری از برادرش با چاقو به در خانه همسایه می‌رود و نزاعی بین او و مرد همسایه رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طبق اعترافات قاتل که اکنون دستگیر شده، مرد همسایه(مقتول) چاقو را به زور از دست وی گرفته و وی را با همکاری چند نفر دیگر مورد ضرب و شتم قرار داده است.

میرزایی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل، همسر متوفی بدون هیچ معطلی نام قاتل را فاش کرده و به مأموران گفته است که آخرین بار پسر همسایه چند متر آن‌طرف‌ترشان را دیده که بر روی همسرش اسلحه کشیده است، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۴ دیروز بعد از ظهر اتفاق افتاده که بعد از انتقال به بیمارستان، زمانی که ما حدود ۳ ساعت بعد رسیدیم فوت کرده بود.

قاضی ویژه قتل ادامه داد: پس از حضور در محل و بررسی‌های اولیه که بر روی جسد انجام دادیم متوجه شدیم که متوفی از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله اسلحه قرار گرفته است که متلاشی شدن بافت شکم و عمقی بودن آسیب از شلیک تیر از فاصله نزدیک حکایت داشت، اما قاتل متواری شده بود و حتی خانواده وی اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند، اما بعد از گذشت حدود ۳ ساعت از مرگ مرد همسایه در بیمارستان خود را به پلیس معرفی کرد.

وی ادامه داد: قاتل در ادامه اتهاماتش اذعان کرده کرده که بعد از این موضوع مقتول چاقو را پس نداده و بر تحویل آن به عنوان سلاح سرد به پلیس پافشاری کرده، پسر جوان که از این موضوع عصبانی و خشمگین شده به سراغ اسلحه وینچستر غیرمجازی که در اتومبیلش داشته رفته است و اقدام به شلیک مرگبار به مرد میانسال می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟